Podczas Dni Mediów w Schwerinie przedstawiciele Salon24.pl wzięli udział w dyskusji na temat: „Jak dziennikarze w czasach portali społecznościowych, blogów i Twittera umacniają za ich pomocą swoją pozycję na płaszczyźnie krajowej i międzynarodowej?”
W dyskusji uczestniczyła Maike Haselmann ze Spiegel Online, Thomas Ellerbeck, członek zarządu odpowiedzialny za komunikację, fundacje, politykę i regulacje w koncernie Vodafone, Radosław Krawczyk, Cezary Krysztopa z Salon24. Dyskusję prowadził IgorJanke.
W poniższych filmikach prezentujemy fragmenty debaty.
Igor Janke rozpoczyna debatę i przedstawia jej temat, Radosław Krawczyk przedstawia prezentację o Salon24.pl.
Paneliści zastanawiają się czy takie media, jak Salon24.pl są zagrożeniem dla mediów tradycyjnych? Czym się różnią od „prawdziwego” dziennikarstwa? Na ile media społecznościowe mogą pomóc dziennikarzom?
Paneliści odpowiadają na pytania: jak media społecznościowe mogą pomóc w biznesie? Jak mogą go rozwijać, jak mogą pomóc w komunikacji z klientem?