RjOcean RjOcean
291
BLOG

Mroczna logika strajku kobiet - Jak w 10 lat zlikwidować aborcję na planecie Ziemia

RjOcean RjOcean Społeczeństwo Obserwuj notkę 3
W XXI wieku aborcja nie powinna już istnieć, logika, współczucie + antykoncepcja.

To nie jest długi tekst! Więc warto go przeczytać! W większości, pisałem go w okolicach stycznia 2020, ale jest nadal tak samo aktualny!! 


Dla tych którzy nie lubią dyskusji prawnej, początek można tylko przejrzeć i przejść do punktu: Aborcja prawo a realia. A wtedy to już z SERCA proszę o przeczytanie reszty od "deski do deski" :-)


Niezależnie od tego czy jesteś kobietą, mężczyzna, chrześcijaninem, buddystą, muzłumaninem, hindusem lub wierzysz w Wielkiego Ducha :-)


Nawet jeśli jesteś ateistą, na koniec powinna zwyciężyć logika : lepiej zapobiegać niż odbierać życie i powodować cierpienie, ból i traumę! Zawsze także możesz zmienić zdanie, tak jak on:  https://dorzeczy.pl/swiat/229867/lekarz-zabil-75-tys-dzieci-zmarl-jako-dzialacz-pro-life.html


Zawsze można wrócić do światła ! I zawsze warto ! 


A jeśli po przeczytaniu tego tekstu, nadal jesteś zwolennikiem aborcji na żądanie lub pro choice...to jesteś to much close to the dark side........


 Andrychów 30.01.2020


O co tak na prawdę walczą feministki? Mroczna logika Strajku Kobiet. 


(Jak w 10 lat zlikwidować aborcję na planecie Ziemia)





 Gdy pierwszy raz zobaczyłem okrzyki w parlamencie, to jest wojna, gdy zobaczyłem logo tzw. Strajku Kobiet, z czerwonym piorunem, zacząłem sobie zadawać pytanie o co tak naprawdę chodzi?

 Jestem pro liferem, ale jestem też vege, pro eko i pro bio, jestem fanem nowoczesnych ekologicznych technologii które, poprawiają jakość naszego życia i zdrowia.

Zadałem sobie pytanie z kim ta wojna i o co? Pomijam domniemane zarzuty o braku legitymizacji władzy, żyjemy w takim a nie innym systemie prawnym a jego wady i ewentualne zalety, to temat na inny esej. Mamy demokratycznie wybrany rząd, posiadający silny mandat społeczny co do tego nie ma zastrzeżeń.

Wracając więc do meritum, prawo aborcyjne a konstytucja. 


Konstytucja w art. 38 mówi: “Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.” . Trybunał konstytucyjny podejmując swoją decyzje pod koniec 2020, po prostu stwierdził fakty: państwo polskie nie może i nie powinno, zezwalać na eugeniczne zabijanie nienarodzonych dzieci tak samo jak nie pozwala na eutanazje narodzonych acz mniej lub bardziej upośledzonych obywateli RP. Zgadzają się z tą opinią także byli prezesi TK: Profesor Zoll: 

“To nie jest takie widzimisię polskiego ustawodawcy w uznawaniu osoby czy dziecka w stanie prenatalnym. Takie stanowisko zawarł również TSUE. Jest słynne orzeczenie z listopada 2011 roku, gdzie to jest wyraźnie powiedziane, że zarodek ludzki traktuje się jako człowieka, rozwijającego się człowieka w organizmie matki”

 https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/523286-zoll-dzieckiem-jest-czlowiek-od-poczecia-do-pelnoletnosci


Profesor Rzepliński, który miewa różne opinie: “Nieważne, jak byśmy próbowali to elegancko nazwać, aborcja jest zabójstwem"

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/523625-rzeplinski-w-gw-aborcja-jest-zabojstwem

 


Oczywiście obaj panowie za swoje wypowiedzi, zostali mocno zhejtowani przez środowiska lewicowo - liberalne np. "Zero zdziwienia. Prof. Zoll i Rzepliński brali czynny udział w budowaniu piekła kobiet. 'Wyrok' obecnego TK jest naturalną konsekwencją orzeczeń, które oni wydawali. Im wszystkim już dziękujemy" – czytamy z kolei we wpisie Magdy Biejat, posłanki Lewicy.”

 https://dorzeczy.pl/kraj/159207/naplul-w-twarz-obroncy-demokracji-wyrzekli-sie-rzeplinskiego.html


 Czego tak naprawdę dotyczy decyzja TK, otóż dotyczy ona tzw. Kompromisu aborcyjnego z 1993 i Art.4a ust o planowaniu rodziny z 1993 r. Artykuł ten dawał prawo do wykonania legalnej aborcji w trzech rodzajach sytuacji:


1. Ciąża jest ZAGROŻENIEM dla ŻYCIA i ZDROWIA kobiety. 

2. Jest duże prawdopodobieństwo ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu lub nieuleczalnej choroby zagrażającej życiu dziecka.

3. Ciąża wynikiem przestępstwa (gwałt, kazirodztwo). 

TK w swoim orzeczeniu i komentarzu do niego usunął TYLKO drugi powód, nazywając go aborcją eugeniczną. Czym w ogóle jest eugenika ? “Eugenika (stgr. εὐγενής, eugenes „dobrze urodzony”) – pojęcie wprowadzone w 1869 przez Francisa Galtona, kuzyna Karola Darwina, które dotyczyło selektywnego rozmnażania zwierząt oraz ludzi, aby ulepszać gatunki z pokolenia na pokolenie, szczególnie jeśli chodzi o cechy dziedziczone. W ciągu następnych lat Galton poprawił swoją definicję, aby uwzględnić specyfikę eugeniki pozytywnej, zachęcającej do częstszego reprodukowania się najlepszych osobników oraz eugeniki negatywnej, zniechęcającej do reprodukcji osobników mniej wartościowych.” https://pl.wikipedia.org/wiki/Eugenika


 Eugenika jest więc mówiąc bardziej współcześnie, nauką o selektywnym opartym o genetykę kontrolowaniu rozmnażania się ludzi. Selektywność ta, przypomina mówiąc brutalnie, selektywność świata zwierząt by usunąć najsłabsze okazy ze stada. Eugenika najbardziej kojarzona jest z hitlerowskimi Niemcami, albowiem w tamtym czasie była ona nauką w Niemczech bardzo popularną i powszechnie stosowaną(aryjska rasa panów itd.).


Diagnoza a rzeczywistość.


 W Polsce przepisy prawa chronią życie dzieci z zespołem Downa i innymi upośledzeniami, w związku z tym, nie trudno uznać, że powinny także chronić nienarodzone jeszcze dzieci z podejrzeniem o zespół Downa i inne upośledzenia. 

Sprawa jest wyjątkowo prosta z punktu widzenia etyki, płód gdy mu się na to pozwoli, przyjdzie na świat i poprzez okres dzieciństwa, dorastania stanie się dorosłym człowiekiem. Jaka jestem bowiem różnica między nienarodzonym np.10 

tygodniowym dzieckiem w łonie matki a jedno dniowym noworodkiem? Żadna...obie te ludzkie istoty, potrzebują wsparcia i opieki by żyć.Śmierć w łonie matki, śmierć poza łonem matki we śnie czy świadomie, to śmierć i tyle... Prawnicy, bioetycy, są najczęściej zgodni co do tego, że art. 38 polskiej Konstytucji rozciąga swoją ochronę zarówno na noworodki jak i istoty ludzkie w fazie płodowej. Skoro nie możemy zabijać dzieci z zespołem Downa itp, to tak samo nie możemy zabijać nienarodzonych dzieci ze zdiagnozowanym, powtarzam zdiagnozowanym niekoniecznie pewnym, upośledzeniem. Zacytuję tu fragment 10 punktowego stanowiska grupy znanych polskich pediatrów:

“2. Śmierć dziecka obciążonego wadami letalnymi wywołana przed jego narodzeniem przez lekarza w żaden logiczny sposób nie stanowi terapii choroby rozpoznanej prenatalnie. Pomoc medyczna poczętemu choremu dziecku nie polega na odebraniu mu życia i narażeniu na dodatkowe cierpienie podczas aborcji. Nierzadko diagnoza prenatalna nie pokrywa się z rozpoznaniem jednostki chorobowej po urodzeniu. 

Obserwacja wewnątrzłonowa rozwoju, urodzenie dziecka, nawet ciężko chorego, pozwala badać, diagnozować, leczyć, rehabilitować, wysnuwać wnioski, rozeznawać przyczyny, wdrażać profilaktykę.”(Polecam cały 10 punktowy apel lekarzy pediatrów znajdujący się w linku w przypisach) https://tvp.info/50719672/aborcja-w-polsce-pediatrzy-oburzeni-stanowiskiem-ptp

 


Powtórzę: Nierzadko diagnoza prenatalna nie pokrywa się z rozpoznaniem jednostki chorobowej po urodzeniu.” Historii takich jak ta, można bowiem znaleźć mnóstwo: “Lekarze twierdzili, że nie przeżyje porodu i sugerowali aborcję. Rodzice odmówili. Dzisiaj Noah ma cztery lata i cieszy się każdym dniem. Poznaj historię chłopca, który urodził się bez mózgu... Rodzice, mimo pięciokrotnie powtórzonej sugestii o aborcji odmówili. - Dla nas nigdy nie było takiej opcji...Chłopiec porusza się obecnie na wózku oraz przy pomocy specjalnego aparatu ortopedycznego. Lekarze twierdzą, że jego mózg jest już niemal w pełni rozwinięty. Noah nie tylko chodzi, ale śpiewa, tańczy, uśmiecha się. - Razem z mężem byliśmy załamani, kiedy usłyszeliśmy pierwszą diagnozę. To było jak sen. Nigdy o czymś takim nie słyszałam - mówi Shelly. - Teraz, kiedy lekarze go widzą, tylko kręcą głowami. Oni też są zdumieni - twierdzi matka. Dla Shelly "słyszeć, że jego mózg niemal wrócił do normalności to coś wprost nie do uwierzenia". https://deon.pl/inteligentne-zycie/pro-life/jego-historia-udowadnia-ze-aborcja-nigdy-nie-jest-odpowiedzia,413987

 


Diagnoza prenatalna, to diagnoza a nie rzeczywistość.


Można znaleźć także takie historie, dotyczące dzieci z zespołem Downa: “21-letni John sam projektuje skarpety. To nie są zwykłe skarpetki, wobec których można przejść obojętnie. Skarpety stworzone przez Johna mają wywołać uśmiech na twarzach, wprowadzić do życia trochę radości, stać się ważnym elementem ubioru. Mało tego, John gwarantuje osobistą dostawę swoich produktów na terenie Nowego Jorku i Long Island. Rodzinny biznes panów Cronin okazał się bardzo dochodowy, już w pierwszym roku działalności przyniósł dochód w wysokości 1,4 mln dolarów. Panowie Cronin wykorzystują te pieniądze do czynienia dobra. Pięć procent dochodów firmy przekazują na rzecz Olimpiad Specjalnych, dochód uzyskany ze sprzedaży wybranych skarpetek w całości przekazywany jest na różne projekty charytatywne. Ponadto w firmie zatrudnionych jest 12 osób, z czego osiem to osoby z Zespołem Downa.”

https://www.ofeminin.pl/lifestyle/to-nas-kreci/ma-zespol-downa-i-swietnie-prosperujaca-firme-szerzymy-szczescie-przez-skarpetki/plkb55y


Aborcja, prawo a realia



W Polsce w 2019 roku dokonano 1110 legalnych aborcji, znaczna większość to były aborcje eugeniczne(1074 z 1110).

 https://pulsmedycyny.pl/oficjalne-dane-o-legalnej-aborcji-w-polsce-1110-zabiegow-przerwania-ciazy-w-2019-r-999603

Ile z diagnoz okazałoby się nietrafionymi, ile dzieci z zespołem Downa i innymi upośledzeniami osiągnęłoby życiowy sukces dając rodzicom kupę radości, też się tego nie dowiemy my, ani ich rodzice. Brak legalności aborcji eugenicznej, nie zmniejszy napewno liczby “zabiegów” i zysków podziemia aborcyjnego: “Nie ma twardych danych, które określałyby skalę zjawiska nielegalnej aborcji w Polsce. - Liczba takich zabiegów to około 80-150 tys. aborcji rocznie. :-(

Są to dane szacunkowe - mówi Wirtualnej Polsce Katarzyna Łabędź z Federacji na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny.“

 https://wiadomosci.wp.pl/podziemie-aborcyjne-w-polsce-magda-bylo-sterylnie-i-z-nowym-sprzetem-6041869036655745a


Pomimo tego, że polski Kodeks Karny, przewiduje kary za dokonanie aborcji: “Karalność aborcji wprowadza przepis art. 152 Kodeksu karnego, który przewiduje odpowiedzialność karną zarówno osoby, która za zgodą kobiety usuwa ciążę wbrew przepisom ustawy, jak i tej osoby, które kto udziela kobiecie ciężarnej pomocy w przerwaniu ciąży z naruszeniem przepisów ustawy lub ją do tego nakłania. 

Grozi za to kara pozbawienia wolności do lat 3 (a zatem jest to występek).Dodatkowo ustawodawca określił surowszą odpowiedzialność sprawcy jednego z opisanych wyżej czynów, gdy dziecko poczęte osiągnęło zdolność do samodzielnego życia(12 tyg) poza organizmem kobiety ciężarnej. Takie przestępstwo zagrożone jest karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do 8 lat.” https://www.infor.pl/prawo/prawokarne/przestepstwa/285419,Karalnosc-przestepstwa-aborcji.html 

Podziemie aborcyjne ma się świetnie i nikt specjalnie tego podziemia nie ściga. Trybunał Konstytucyjny, stwierdził po prostu za konstytucją RP, że aborcja eugeniczna też nie jest zgodna z duchem ochrony życia, że Państwo Polskie i polski podatnik nie powinni za te zabiegi płacić. Nawet jeśli rząd wprowadzi poprawki do wspomnianego Art.4a ust o planowaniu rodziny z 1993 r., podziemie aborcyjne nie przestanie istnieć a część z tych około 1000 kobiet rocznie dokonujących aborcji z powodów embrio patologicznych, odwiedzi gabinety mrocznego podziemia. Więc o co ta straszna wojna, agresja i przemoc?


Debata, nie agresywne protesty.


Oczywiście temat jest trudny, można o nim dyskutować, można polemizować, można zbierać podpisy pod referendum, można wnioskować o osłonę i dodatkowe wsparcie finansowe i psychologiczne dla kobiet rodzących upośledzone dzieci, ale agresywne protesty, niszczenie kościołów, nawoływanie do przemocy i obalenia rządu, zabieranie małych dzieci na protesty w sprawie odbierania życia nienarodzonym.... Wszyscy widzieliśmy te obrazki, szaleństwo…

Nie udzielam tu odpowiedzi, na pytanie czy usunięcie całego punktu drugiego z Art.4a ust o planowaniu rodziny z 1993 r., ma w całości sens, uważam, że w przypadku np. Zespołu Downa, Tureta, ma!! 


Jednakże, wymaga wprowadzenia dodatkowej opieki psychologicznej i finansowej. Ustalenia dodatkowych ram, spokojnej debaty, dyskusji. Pozostałe dwa punkty Art.4a tej ustawy uznaje za zasadne, decyduje kobieta. Natomiast nie mam wątpliwości, że taka forma protestów to szaleństwo! Niszczenie kościołów, ataki na policjantów, zabieranie dzieci na protest o aborcję na żądanie, agresja werbalna i fizyczna, mówienie o wojnie. Z kim ta wojna? Ze stabilną psychicznie częścią społeczeństwa? Z nienarodzonymi dziećmi? Z chrześcijaństwem?

Zastanawiam się czy kobiety (także mężczyźni, mimo wszystko to teoretyczny strajk kobiet), popierające strajk kobiet, afiszujące się w mediach społecznościowych z czerwonym piorunem, popierają to szaleństwo ? Jeśli popierają mam kilka pytań:

1.Dlaczego atakowane są kościoły? Mnie osobiście ciężko nazwać katolikiem, od 20 lat jestem praktykującym buddystą, jestem też na swój sposób chrześcijaninem i nie rozumiem tych ataków, potępiam je, pomimo tego, że w wielu miejscach nie zgadzam się z Watykanem. Etyka chrześcijańska(buddyjska też) ma zasady etyczne, jedną z nich jest ta: “Nie zabijaj”. I dla tego niszczy się kościoły? Pomysł iście z Mordoru...


2. Dlaczego tyle agresji, fizycznej, słownej ?


3. Czy którakolwiek z Was, zabiłaby dziecko powiedzmy 2-3 letnie, dla tego, że bawiąc się na placu zabaw, uderzyło się w głowę, co spowodowało objawy i upośledzenie podobne do zespołu Downa ?? Lub czy zabiłbyś dziecko które w badaniach prenatalnych miało być zdrowe, niestety w wyniku niedotlenienia podczas porodu urodziło się upośledzone? Takie sytuacje się przecież zdarzają, idąc za logiką strajku kobiet, skoro można w łonie matki, żyjące też ! Po co ma się męczyć, po co męczyć rodziców...Nie, za daleko się posunąłem? Czy na pewno? 

W Holandii już w zasadzie można: “Holenderski rząd zatwierdził plany zezwolenia na eutanazję dla nieuleczalnie chorych dzieci w wieku od roku do dwunastu lat. Minister zdrowia tego kraju Hugo de Jonge przekonywał, że nowe regulacje zapobiegną „cierpieniu bez nadziei i nie do zniesienia”, jakie staje się udziałem niektórych dzieci.”.

https://wpolityce.pl/swiat/522308-holandia-zezwala-na-eutanazje-dzieci-w-wieku-1-12-lat

 

Wszędzie na świecie aborcjoniści i eutazjaniści, zaczynali od drobnych kroczków, efekt: Holandia czy Belgia, eutanazja już niemal dla każdego, stan Nowy Jork w zeszłym roku wprowadza aborcje do samego porodu, czym różni się 9 miesięczny nienarodzony od 1 dniowego noworodka…

https://www.fronda.pl/a/nowy-jork-legalna-aborcja-do-9-miesiaca-ciazy-podpisano-skandaliczna-ustawe,121380.html 

4. Czy popierasz protest tzw Strajku Kobiet, dotyczący tylko wyroku TK w sprawie aborcji eugenicznej, czy też popierasz wszystkie ich postulaty? A może ich nie znasz? Popierasz również postulat wprowadzenia aborcji na żądanie w każdym przypadku co stawia sobie za cel zarząd tzw. Strajku Kobiet ? Jeśli ich nie znasz polecam się zapoznać, ciekawa lista generalnie ogólników, aborcja na żądanie jest jednym z nich.



Mroczna logika feministek

Różne organizacje feministyczne i pro aborcyjne, ja wolę je w tej kwestii nazywać tylko i wyłącznie, pro aborcyjnymi, feminizm kojarzy mi się bowiem z kobiecością, delikatnością, opiekuńczością, dobrem i pięknem a nie z zabijaniem nienarodzonych dzieci!

Stosują pokrętną argumentacje w celu usankcjonowania legalnej i najlepiej opłacanej z podatków, aborcji na żądanie w mrocznych oparach absurdu nawet do 9 miesiąca ciąży. Są to argumenty typu, by wymienić kilka najważniejszych:


1. To ciało kobiety, to kobieta decyduje - serio? Proszę mi pokazać w którym to miejscu te maleństwa przypominają nerkę, trzustkę lub jakiś inny organ ludzki: image


Temat etyczny był już omawiany, ale w skrócie go przedstawię ponownie: Sprawa jest wyjątkowo prosta z punktu widzenia etyki, płód gdy mu się na to pozwoli, przyjdzie na świat i poprzez okres dzieciństwa, dorastania stanie się dorosłym człowiekiem. Jaka jestem bowiem różnica między nienarodzonym np.10 tygodniowym dzieckiem w łonie matki a jedno dniowym noworodkiem? Żadna...obie te ludzkie istoty, potrzebują wsparcia i opieki by żyć.Śmierć w łonie matki, śmierć poza łonem matki we śnie czy świadomie, to śmierć i tyle...


2. Jestem pro choice(za prawem wyboru), nie za prawem do zabijania - proszę państwa, takie podejście, to tak jakby mówić, że w danym kraju można zabijać kogo się chce, ale się nie musi...można też kraść, ale się nie musi...można kogoś pobić, ale się nie musi...tylko po co nam wtedy prawo, sądy, umowy społeczne itd? Cytując klasyka: “Wolność, to nie dowolność”.

3. Za młoda, za biedna i inne za...na dziecko...no cóż i tu dochodzimy do punktu krytycznego pokrętnej i mrocznej argumentacji. Czy my żyjemy w średniowieczu czy w XXI wieku z dostępem do świetnej, skutecznej i dość taniej antykoncepcji? 

Szczególnie w krajach rozwiniętych? Realia są proste, nie chcesz zajść w ciąże, zabezpiecz się!! Wtedy nie będzie problemu etyczno - moralnego, problemu zabijania nienarodzonych ani żadnego innego! Rządzie, rodzicu, szkoło, wspólnoto, kościele, sango, pokaż im to! 

W okolicach listopada zeszłego roku, zmroziło mnie kilka informacji z USA, po pierwsze to taka, że w stanie Nowy Jork(oprócz tego, że w całym stanie zezwolono na aborcje do 9 miesiąca o czym już pisałem)liczba aborcji sięga 36,7% wszystkich ciąż(sic).

 https://www.health.ny.gov/statistics/vital_statistics/2015/table22.htm

36,7% w stanie nowy Nowym Jorku(dane dotyczą całego stanu Nowy Jork, w samym mieście jest jeszcze gorzej ponad 50 %...)..cywilizowany, bogaty świat i 36,7%...dostęp do najlepszej antykoncepcji i blisko 38% zabitych nienarodzonych….to w przybliżeniu daje około 100 tyś aborcji rocznie!


Jeszcze wcześniej dotarła do mnie informacja o tym, że Kamala Harris(obecna wiceprezydent USA) była sponsorowana przez organizacje proaborcyjne i największą na świecie firmę aborcyjną o przemiłej nazwie: “Planned Parenthood” .

https://www.catholicnewsagency.com/news/kamala-harris-and-her-pro-abortion-donor-base-68589 

Planned Parenthood, znaczy po polsku mniej więcej: Planowane rodzicielstwo, czyż nie przemiła nazwa na firmę realnie dokonującą rzezi niewinnych? Dla mnie, ta nazwa, brzmi niemal jak “ Arbeit macht Frei” na bramie Niemieckiego Nazistowskiego obozu zagłady w Auschwitz-Birkenau. Dlaczego tak ostro? Jeśli ktoś jeszcze nie zrozumiał, proszę o doczytanie do końca całej wypowiedzi.

Pójdźmy dalej jeśli chodzi o skutki wmawiania ludziom, że PRO CHOICE jest ok….Hiszpania, kolejny wysoko rozwinięty kraj, z powszechnym dostępem do antykoncepcji i aborcji. I jak państwo myślą, ile miłych Hiszpanek, mających dostęp do najlepszych metod antykoncepcji dokonuje aborcji? Gdyby nie dane z Nowego Jorku, które znalazłem wcześniej pomyślałbym, że góra 2, 3 %, przecież to cywilizowany kraj, ale nic bardziej mylnego, “W 2019 uśmiercono w klinikach aborcyjnych 97. 398 dzieci. Czołowy demograf Hiszpanii - Alejandro Macarrón, przyznaje ze smutkiem, że skłonność Hiszpanek do usuwania ciąży osiągnęła rekordowy poziom. Liczby wskazują, że aż 21,3% wszystkich ciąż -kończy się aborcją. O przemyśle aborcyjnym na niebotyczną skalę w Hiszpanii mówi się od dawna” . Blisko 22%! Niemal 100 tyś zabitych nienarodzonych dzieci...a to jeszcze nie koniec, mrocznych rewelacji z Hiszpanii: „Widzieliśmy jak robią kremy z ciał abortowanych dzieci, konkretnie, jedno centrum aborcyjne dostarcza średnio 250 kg dziecięcego mięsa do fabryki kremów”.............XXI w ? 

 https://dorzeczy.pl/swiat/167148/250-kg-dzieciecego-miesa-dla-fabryki-kremow-czyli-o-biznesie-aborcyjnym-w-hiszpanii.htm


Idąc dalej, “W 2020 roku przeprowadzono na świecie 42 mln aborcji. Tymczasem liczbę ofiar Covid-19 szacuje się na 1,8 mln według danych podanych przez John Hopkins University. Dane statystyczne podał The Christian Post, opierając się na oficjalnych danych Światowej Organizacji Zdrowia, udostępnionych na portalu Worldmeter.” … 

http://wiadomosci.stacja7.pl/w-ubieglym-roku-na-swiecie-dokonano-42-mln-aborcji/


 42 milionów aborcji, mówiąc bez znieczulenia, zabito 42 miliony nienarodzonych dzieci...42 miliony…w rok….to więcej niż liczy naród polski….

Do tego właśnie prowadzi polityka Pro Choice, do wykorzystania aborcji jako środka post-antykoncepcyjnego bezmyślnie używanego niemal jak antykoncepcja, do odrzucenia odpowiedzialności za życie, do 36,7% aborcji w Nowym Jorku stolicy neo lewicowej “wolności”, 21,7 % w "nowoczesnej" i zamożnej Hiszpanii.... Pro Choice, to realnie Pro Killing.


Jeśli naprawdę jesteś dobrym człowiekiem o dobrym sercu, szukasz rozwiązań pro life, bo nie żyjemy w średniowieczu, można zapobiegać nie trzeba dokonywać aborcji o tym napiszę w kolejnym punkcie.


Aborcja nie jest i nie może być prawem człowieka. W 99% przypadków aborcji da się uniknąć.


Różne dziwne agencje i organizacje, coraz bardziej forsują wprowadzenie powszechnego prawa do aborcji, niektórzy mówią nawet o prawie do zabijania nienarodzonych, jako o prawie człowieka….Można zadać sobie pytanie czy my żyjemy w cywilizowanym świecie ? Czy mamy średniowiecze czy też XXI wiek?? Z jednej strony, dysponujemy nowoczesną aparaturą medyczną ratującą życie, możemy przeprowadzać skomplikowane zabiegi chirurgiczne jeszcze w łonie matki, dysponujemy skuteczną antykoncepcją, więc po co nam aborcja??

 Seks jest naturalną częścią życia, nie ma nic negatywnego w tym że dwie dorosłe, świadome osoby, z własnej nieprzymuszonej, nie zmanipulowanej woli, dają sobie odrobinę przyjemności czy radości, czy wynika to z miłości czy jest oparte na zasadach win-win, seks jest, był i będzie.

Więc jak uniknąć aborcji, dramatów moralnych, etycznych, traum(wiele kobiet po dokonaniu aborcji przeżywa ciężką traumę, która może objawić się po latach od “zabiegu”), jak uniknąć zabijania? Odpowiedź jest prosta:

ANTYKONCEPCJA!!


Antykoncepcja: prezerwatywa, nowoczesne pigułki hormonalne, implant antykoncepcyjny, spirale antykoncepcyjne itd. Jaka jest efektywność nowoczesnej antykoncepcji:


Prezerwatywa wg wskaźnika pearla 2(idealne użycie)(2 urodziny na 100 użytkowników),


Nowoczesna pigułka hormonalna: 0,2 - 0,5


Implant antykoncepcyjny: 0,2 - 1


Spirala antykoncepcyjna z hormonami: 0,1 - 0,2 

https://www.medme.pl/artykuly/wskaznik-pearla-okresla-skutecznosc-antykoncepcji,66941.html

https://twojlekarz-wawa.pl/wskaznik-pearla-co-to-jest-i-czemu-moze-sluzyc/

Realia są proste, po co zabijać skoro można zapobiegać? 


Szczególnie ciekawe i skuteczne, wydają się być dwie ostatnie opcje antykoncepcji, raz zaimplementowane działają do 5 lat! Są niezwykle skuteczne (spirala około 2 urodziny na tysiąc użytkowników). Nie obniżają satysfakcji seksualnej, nie wymagają zbytniej uwagi, pozwalają łatwo zaplanować ciąże gdy oboje partnerów jest na to gotowych!

https://www.medme.pl/artykuly/implant-antykoncepcyjny-gdzie-zalozyc-i-jakie-moga-wystapic-skutki-uboczne,69950.html

https://www.medme.pl/artykuly/spirala-antykoncepcyjna-dzialanie-skutecznosc-wady,69784.html

Prowadzone są także coraz skuteczniejsze, badania nad antykoncepcją dla mężczyzn, mężczyźni także muszą nauczyć się większej odpowiedzialności. 

https://www.medme.pl/artykuly/pierwszy-na-swiecie-zastrzyk-antykoncepcyjny-dla-mezczyzn,72895.html


Dodatkowo, prezerwatywa chroni przed transmisją wirusa HIV, kobiece metody antykoncepcyjne, nie.

Na koniec wspomnę jeszcze o jednej istotnej metodzie antykoncepcji dla mężczyzn, wazektomia czyli podwiązanie nasieniowodów. No cóż, brzmi drastycznie, ale nowoczesna wazektomia jest bezpieczna i w zasadzie bezbolesna daje niemal 100% gwarancję (wskaźnik pearla 0,15  ) braku możliwości zapłodnienia przez mężczyznę: ”Dane wskazują, że skuteczność wazektomii w zapobieganiu ciąży mieści się na poziomie 99,9 proc. W Polsce, wazektomia jest wciąż zabiegiem mało spopularyzowanym, przede wszystkim dlatego, że wiele osób mylnie wiąże ją z nieodwracalnym brakiem możliwości posiadania potomstwa. Bardzo ważne by nie mylić pojęć kastracja a wazektomia. https://wylecz.to/antykoncepcja/podwiazanie-nasieniowodow

 Kastracja znosi całkowicie i na stałe płodność danego mężczyzny i polega na usunięciu jąder.”

Wazektomia natomiast, może być odwracalna! Poza gwarancją “czasowej bezpłodności”, daje pełną satysfakcję z życia seksualnego! Jest bez wątpienia wyjątkowo skuteczną formą antykoncepcji dla par posiadających już dzieci(ale nie tylko). Na wszelki wypadek, warto zdeponować nasienie w tzw.”banku spermy”, co daje pełną gwarancję posiadania potomstwa z własnego DNA. “Warto pomyśleć przed zabiegiem podwiązania nasieniowodów o możliwości zdeponowania spermy w banku nasienia, które w razie jakichkolwiek komplikacji z przywróceniem ciągłości nasieniowodów czy problemów z płodnością może posłużyć jako źródło plemników do technik wspomaganego rozrodu.”

https://wylecz.to/antykoncepcja/podwiazanie-nasieniowodow


Gdyby feministki były tak naprawdę: dobre, szlachetne, opiekuńcze i zrównoważone, walczyłyby o powszechny(i najlepiej darmowy) dostęp do skutecznej antykoncepcji jako o prawo kobiety, będące prawem człowieka!! Nie zaś o zabijanie w imię chorej, mrocznej i nieetycznej ideologii.


Zamiast agresywnych akcji typu strajk kobiet, mielibyśmy akcje typu np: “Kocham życie, więc się zabezpieczam”, w której to, znane kobiety, mówiłyby o tym, że kochają życie, zarówno swoje, jak i dzieci, dla tego stosują takie i owakie metody antykoncepcyjne, bo to szlachetne, mądre, odpowiedzialne i trendy. Znani aktorzy, muzycy itp mogliby mówić o tym, jak wspierają swoje partnerki w działaniach antykoncepcyjnych, bo to szlachetne, mądre, odpowiedzialne i trendy. W szkołach i na uniwersytetach przeprowadzano by akcje pt: “Spirala jest cool”, “Implant daje beztroską radość” itp. Prowadzono by szeroką akcję promocji antykoncepcji w szkołach i na uniwersytetach. Świadomi rodzice, zabierali by swoje nastoletnie córki, do gabinetów ginekologicznych, wiadome, edukacja seksualna, edukacją seksualną a młodość rządzi się swoimi prawami, lepiej zabezpieczać, niż zabijać. Zamiast tego, mamy w najlepszym wypadku, pokrętną, mroczną akcje pro choice…

Rozumiem podejście ortodoksyjnych katolików, do tematu antykoncepcji, do zachowania czystości itd., ale to kwestia indywidualna, sam jestem i byłem zwolennikiem romantycznej miłości na całe życie, ale organizacje katolickie muszą zrozumieć, że czasy się zmieniły!


Czystość była antykoncepcją gdy nie było antykoncepcji!
Nie wszyscy chrześcijanie to katolicy, nie wszyscy są ortodoksyjni, w Ewangelii, Jezus jawi się jako wyrozumiały przyjaciel, który zamienia wodę w winno, by mówiąc językiem współczesnym: impreza trwała dalej! 

Kościół musi zrozumieć, że lepiej zapobiegać niż leczyć, lepiej zapobiegać niż karać! Antykoncepcja to błogosławieństwo a jeśli ktoś chce podążać tradycyjna ścieżka czystości, to jego wybór i powinien być w pełni szanowany, nie wyśmiewany, powtórzę: Seks jest naturalną częścią życia, nie ma nic negatywnego w tym że dwie dorosłe, świadome osoby, z własnej nieprzymuszonej, nie zmanipulowanej woli, dają sobie odrobinę przyjemności czy radości, czy wynika to z miłości czy jest oparte na zasadach win-win, seks jest, był i będzie.


Gdyby rząd Zjednoczonej Prawicy czy jakikolwiek inny rząd na świecie, chciałby być naprawdę Pro Life, oprócz zakazu aborcji, wprowadziłby:

1. Darmową i powszechną antykoncepcje(wysokiej jakości), wraz z darmową kontrolą ginekologiczną tychże metod.

2. Akcje społeczne i właściwą edukację seksualną w szkołach.

3. Darmową opiekę psychologiczną dla kobiet w ciąży, szczególnie dla tych u których zdiagnozowano ewentualne nieprawidłowości płodu.

4. Wsparcie finansowe dla kobiet, które mimo wszystko decydują się urodzić i oddać dziecko do adopcji.



Gdyby na całym świecie, wprowadzono tego typu akcje, przy odpowiednim finansowaniu i zaangażowaniu znanych postaci, instytucji międzynarodowych typu ONZ, WHO, Komisja Europejska itd, w przeciągu kilku, kilkunastu lat, szczególnie w krajach rozwiniętych, problem aborcji niemal by zniknął, przy optymistycznych założeniach, ilość aborcji spadłaby o 99%(wskaźnik skuteczności, dla spirali to 99,8%). Jaki byłby efekt na przykładzie hiszpańskim? Zamiast 100 tysięcy niechcianych ciąż rocznie, byłoby ich 1000. W skali świata, z 42 milionów zrobiłoby się 420 tysięcy, to nadal sporo, więc co z tym 1% zapytacie? Może akcja typu, nie zabijaj, oddaj do adopcji oraz to o czym pisałem wcześniej: Wsparcie finansowe dla kobiet, które mimo wszystko decydują się urodzić i oddać dziecko do adopcji.

Jest tyle par, które nie może mieć dzieci!


 Gdyby wprowadzić wspomniane przeze mnie,akcje i programy, mielibyśmy prawdziwe planowane rodzicielstwo(planned parenthood). Zamiast tego, mamy to co jest...mrok i stopniowy upadek etyki...Kilka zaledwie dni temu, nowy prezydent USA, Biden, ponownie wprowadził, warte około 7 miliardów dolarów, finansowanie zagranicznych organizacji pozarządowych promujących aborcje na świecie….zamiast na programy o których mówię...mówiąc “po amerykańsku”: THIS IS MADNESS(to szaleństwo).

https://www.theepochtimes.com/biden-to-lift-ban-on-us-funding-for-foreign-pro-abortion-nonprofits_3675437.html


Wobec wszystkiego, co tu napisałem, trzeba sobie powiedzieć jasno: BYCIE PRO CHOICE, JEST PRO KILLING, NIKT KTO PROMUJE ABORCJĘ, NIE STOI PO JASNEJ STRONIE...NIKT...mówienie, że jest inaczej, jest czystą hipokryzją, to uznanie, że Nazgul prowadzący hordy orków, by dokonać rzezi hobbitów, był po stronie światła...lub był po niej, Anakin Skywalker, dokonując rzezi młodych Jedi…


Więc jeśli jesteś po jasnej stronie, jesteś po stronie PRO CONTRACEPTION & PRO ADOPTION, CO DAJE WOLNOŚĆ I RODZI PRO LIFE!! Join the Light side, because there is only one good side :) Only the Light side & Light side united :)

Dariusz Wołyński



Adnotacja 13.12.2021 


I na koniec, niemal po roku od napisania tego tekstu jest on nadal aktualny, nawet jeszcze bardziej! 24.06.2021 w Brukseli, stała się rzecz straszna! Parlament Europejski przegłosował rezolucję o powszechności dostępu do aborcji: 

“Parlament Europejski przyjął w czwartek rezolucję wzywającą wszystkie państwa członkowskie UE do zapewnienia "powszechnego dostępu do bezpiecznej i legalnej aborcji" oraz zagwarantowania, że "aborcja na żądanie jest legalna na wczesnym etapie ciąży" i później, "gdy zdrowie ciężarnej jest zagrożone". Decyzja wywołała skrajne reakcje polskich europosłów. Episkopat "wyraził głęboki smutek".” 

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-06-24/powszechny-dostep-do-aborcji-pe-przyjal-rezolucje


 W USA, po dojściu do władzy “pseudo katolika” Joe Bidena i jego koleżanki aborcjonistki Kamali Harris, aborcjoniści rozszaleli się bez hamulcy…na szczęście, amerykanie w konserwatywnych stanach, bronią się a nawet kontratakują!


“Stan Floryda wzorem Teksasu zaostrzył swoje prawo aborcyjne. Na mocy nowych przepisów nie można przerwać ciąży, kiedy serce płodu już bije (ok.szósty tydzień ciąży).” 

https://tvrepublika.pl/Sladami-Teksasu-Floryda-zaostrza-prawo-aborcyjne,127828.html


 W dość konserwatywnym sądzie najwyższym i sądach stanowych, toczą się sprawy sądowe w obronie decyzji stanowych a nawet przeciwko dotychczasowemu status quo w sprawie aborcji, czyli przeciwko niesławnej precedensowej sprawie Roe vs Wade z lat 70’ tych.  

https://pl.wikipedia.org/wiki/Roe_v._Wade


"Od wielu miesięcy zarówno działacze pro-life, jak i zwolennicy „prawa do wyboru” w kwestii uśmiercania dzieci w łonach matek, z niecierpliwością oczekiwali na środową rozprawę, która odbyła się w Sądzie Najwyższym. W sprawie Dobbs przeciwko Jackson Women's Health Organization starły się argumenty stanu Mississippi, który wprowadził zakaz aborcji po 15. tygodniu ciąży i przemysłu aborcyjnego. Jak zwracają uwagę komentujący z obu stron barykady, istnieje prawdopodobieństwo, że obecna sprawa odwróci w jakimś zakresie precedensowy wyrok w sprawie Roe przeciwko Wade, który zalegalizował aborcję w Stanach Zjednoczonych. Z okazji rozprawy wypowiedział się „katolicki” prezydent USA Joe Biden, potwierdzając swoje proaborcyjne stanowisko. „Popieram Roe vs. Wade. 

Myślę, że jest to racjonalne stanowisko. I niezmiennie je popieram” – oświadczył.” 

https://dorzeczy.pl/swiat/234256/usa-sad-najwyzszy-przywroci-zakaz-aborcji.html


Na koniec, wszystkich tych, których raziły by moje mocne porównania z tego tekstu Planned Parenthood do Arbeit macht frei, lub to na końcu: Wobec wszystkiego,co tu napisałem, trzeba sobie powiedzieć jasno: BYCIE PRO CHOICE, JEST PRO KILLING, NIKT KTO PROMUJE ABORCJĘ, NIE STOI PO JASNEJ STRONIE...NIKT...mówienie, że jest inaczej, jest czystą hipokryzją, to uznanie, że Nazgul prowadzący hordy orków, by dokonać rzezi hobbitów, był po stronie światła...lub był po niej, Anakin Skywalker, dokonując rzezi młodych Jedi…


Więc jeśli jesteś po jasnej stronie, jesteś po stronie PRO CONTRACEPTION & PRO ADOPTION CO DAJE WOLNOŚĆ I RODZI PRO LIFE!!

Podtrzymuje swoje stanowisko w pełni! Odsyłam także do innego amerykańskiego aspektu walki z aborcja, zacytuje spory fragment artykułu pod tytułem: 

Sataniści przychodzą w sukurs Joe Bidenowi. Co łączy Biały Dom i Świątynię Szatana?”.


Joe Biden nie ukrywał swego zdenerwowania, gdy władze stanu Teksas uchwaliły ustawę antyaborcyjną, zaś Sąd Najwyższy USA orzekł jej konstytucyjność. 

Prezydent deklarujący się jako praktykujący katolik oświadczył publicznie, że zrobi wszystko, aby obalić teksańskie prawo i kliniki aborcyjne mogły tam pracować bez przeszkód. Swą pomoc zaoferowali mu już amerykańscy sataniści. Działająca w tym kraju Świątynia Szatana (The Satanic Temple) zaproponowała ominięcie wspomnianej ustawy, twierdząc, że aborcja jest rytuałem satanistycznym, zaś prawo zabrania ograniczania praktyk religijnych. Przedstawiciel demonicznego kultu w wypowiedzi dla prasy mówił nawet bluźnierczo o „sakramentalnym” wymiarze aborcji, porównując ją wręcz do Eucharystii.

Niektóre liberalne media w USA przejęły inicjatywę Świątyni Szatana z nieskrywanym zadowoleniem, upatrując w niej szansę na utrzymanie legalnej aborcji w Teksasie.

„Huffington Post” napisał z podziwem, że pomysł jest „diabolicznie inteligentny”, zaś "Fortune” stwierdził, iż być może jest to „ostatnia nadzieja”, by aborcje nadal mogły być dokonywane w tym stanie Zastanówmy się, co by było, gdyby projekt Świątyni Szatana rzeczywiście został wcielony w życie. Oznaczałoby to, że każda kobieta, która poddaje się aborcji w Teksasie, świadomie zgodziłaby się na udział w demonicznym obrzędzie, składając swe dziecko w ofierze szatanowi…Ten pomysł, zamiast wzbudzić powszechną krytykę i potępienie, oczywiste w takiej sytuacji, spotkał się z życzliwym przyjęciem części liberalnych elit. Trudno o dobitniejszą ilustrację moralnej degrengolady i duchowego skarlenia środowiska, które jest w stanie opowiedzieć się po stronie kultu zbudowanego wokół afirmacji absolutnego zła, nie widząc w tym żadnego problemu.”

https://wpolityce.pl/polityka/565987-co-laczy-bialy-dom-i-swiatynie-szatana



Czy ktoś o dobrym sercu i zdrowym umyśle, po przeczytaniu tego eseju, może jeszcze popierać aborcję, mając świadomość, że jest kompletnie niepotrzebna w 99% przypadków! Czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, gdzie jest światło a gdzie ciemność widząc kto popiera aborcje w stanach??


Więc powtórzę raz jeszcze!!!


BYCIE PRO CHOICE, JEST PRO KILLING, NIKT KTO PROMUJE ABORCJĘ, NIE STOI PO JASNEJ STRONIE...NIKT...mówienie, że jest inaczej, jest czystą hipokryzją, to uznanie, że Nazgul prowadzący hordy orków, by dokonać rzezi hobbitów, był po stronie światła...lub był po niej, Anakin Skywalker, dokonując rzezi młodych Jedi…


Wszystkie siły światła powinny się zjednoczyć! W 10 lat, przy odpowiednim zjednoczeniu i środkach, można usunąć aborcję z Planety Ziemia!!


P.S.


Nigdy nie jest za późno by się przebudzić i przejść na jasną stronę!


Niech ta historia będzie tego dowodem: "Bernard Nathanson, urodzony w 1926 roku lekarz i profesor medycyny żydowskiego pochodzenia, był współzałożycielem jednego z największych lobbingów aborcyjnych w Stanach Zjednoczonych, organizacji NARAL Pro-Choice America, oraz jednej z nowojorskich klinik aborcyjnych. Wykonał osobiście bądź bezpośrednio nadzorował 75 tys. aborcji. Nazywany „aborcyjnym królem”, po przemianie, jaka się w nim dokonała, przeszedł na pozycje pro-life, a ostatecznie nawrócił się na katolicyzm. Prof. Nathanson jest autorem książki Aborting America (abortowanie Ameryki) i filmu The Silent Scream (niemy krzyk).

Historię wprowadzenia legalnej aborcji w Ameryce opowiada z jego perspektywy film z Jonem Voightem Roe v. Wade, który miał swoją premierę w tym roku (w Polsce pod tytułem Wyrok na niewinnych)." 

https://dorzeczy.pl/swiat/229867/lekarz-zabil-75-tys-dzieci-zmarl-jako-dzialacz-pro-life.html



Dariusz Wołyński

                                                                                 

RjOcean
O mnie RjOcean

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo