cisza cisza
392
BLOG

Wczoraj miałam test; ten biznes kwitnie

cisza cisza Społeczeństwo Obserwuj notkę 21

Musiałam mieć wykonany test. Żąda firma rehabilitacyjna....

Umówiona na dzień i  godzinę stoję w gronie wielu takich jak ja.

Drzwi laboratorium szczelnie zamknięte, wewnątrz dwie kosmitki. Wychodzą wołać kolejną osobę....

Koszt >400 PLN za CRP a >130 PLN za antygenowy.

Za tłumaczenie opłata dodatkowa - a przecież mają gotowe.  Każdy płaci!

W kolejce tak na oko stało ok. 4000 PLN/ godz. bo co 5 minut wchodzi następny. Ludzi przybywa....

Młody człowiek, pracujący we Włoszech narzeka, że już jest lżejszy o ok. 10 000 PLN, test CRP każdorazowo przed wylotem, na lotnisku po wylądowaniu w Rzymie kolejny, po ew. kwarantannie - następne płatne testy.

Pani nie zapisana na konkretną godzinę,prosi na cito, zapłaci więcej. Mimo że przyjezdna została wyrzucona. Ludzie pomagali jej znaleźć inny punkt pobrań.

Inny ktoś zapomniał paszportu, syn dowiózł na sygnale. Samo życie....i tak jest tam codziennie.

Wracam do domu. Czekam na "popołudnie", by pobrać wynik.

Dobre 10 razy się logowałam: przepraszamy, wyniki będą później ble ble.

Byłam już zdenerwowana. Wreszcie ok. 16:00 jest.

Negatywny.

p.s.

Wracałam pieszo i widziałam cały ciąg sklepów, firm usługowych zamkniętych. Nie trzeba było sokolego wzroku, by dostrzec, że wewnątrz były puste. Bankruci? Pewnie tak, bo to lokalizacja dla bogatych a czynsze pewnie jak na Manhattanie.


cisza
O mnie cisza

staram się ... ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo