Jozef- Londyn Jozef- Londyn
114
BLOG

Córko chrzestna, dziękuję Ci za uratowanie mojego życia

Jozef- Londyn Jozef- Londyn Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

image


Na zdęciu Eduardo Verástegui i Bella – nastolatka, którą 15 lat wcześniej Eduardo uratował przed aborcją. Ocalił 300 dzieci! Cztery dni temu, poruszając zebranych, zaprosił ją na scenę podczas eventu w Mexico City. Chcecie poznać Eduardo Verastegui i jego niesamowitą historię? O zdarzeniu napisali na Twitterze obrońcy życia Agustin Laje, Guadalupe „Lupe” Batallán, Sachin Jose i założyciel hiszpanskiej partii VOX, Santiago Abascal

Eduardo ur. się w malowniczym miasteczku Meksyku Ciuadd Mantę w 1974. Rodzice, plantatorzy trzciny cukrowej. Cała rodzina od pokoleń krzewiła wiarę i tradycję katolicką. Eduardo studiował prawo, ale rzucił studia i wybrał karierę muzyczną i aktorską.

Na początku pracował w modelingu, reklamując Calvina Kleina i Versace. Potem przez 4 lata z sukcesem koncertował z zespołem Kairo po całej Ameryce Łacinskiej, grając gorące rytmy. Partnerował też Jenifer Lopez w teledysku do „Ain’t It Funny”, gdzie w kulminacyjnej scenie tańczył z Jenifer Lopez. Robił karierę w Hollywood grając w znanych amerykańskich serialach, m.in. „CSI: Kryminalne zagadki Miami”.

„Moje marzenie się spełniło – wspomina.- Byłem w Hollywood, śpiewałem i grałem, miałem prawników, menedżerów i sztab ludzi zajmujących się moimi interesami. (…) Powinienem czuć się szczęśliwy, ale ku mojemu zaskoczeniu nie byłem. Czułem, że coś straciłem. Czułem, że moje życie jest puste.”

             image


I wtedy spotkał Jasmine, młodą nauczycielkę j.angielskiego.....

"Kim jest Bóg? - spytała go.- Czy wiara jest w centrum Twojego życia?

Czy kochasz Boga?

Czy wiesz, że Twoje ciało jest świątynią Ducha Świętego?

Czy wykorzystujesz, możliwości, którymi Cię obdarował?

Czy zdajesz sobie sprawę, że grając masz ogromny wpływ na ludzi?”.

To był przełom. „Zrozumiałem, że nie szanowałem swojego ciała. Nie szanowałem kobiet. Nie przestrzegałem przykazań. „Traktuj inne kobiety tak, jak chciałbyś, by traktowana była Twoją matka, siostra, czy córka" – powiedziała Jasmine.

image


Eduardo zaczął czytać książki katolickie, codziennie chodzić na Mszę św. i odmawiać różaniec. „Moi przyjaciele z Hollywood myślą, że zwariowałem”. Wspólnie z przyjaciółmi założył studio film. Metanoia, mające realizować filmy o pozyt. przesłaniu. Takie jak "Bella" z 2006, o dziewczynie zachodzącej w nieplanowaną ciążę i chcącej dokonać aborcji. E. wybrał się wówczas do kliniki aborcyjnej w San Francisco. Zobaczył młode dziewczęta spodziewają się dziecka, które myślały o aborcji. Wśród nich było młode małżeństwo, ubodzy ludzie z Meksyku. Poproszono go o tłumaczenie i aktor długo rozmawiał z nimi o życiu, wierzę, Meksyku, marzeniach i pracy. „Dałem im małego misia i mały wózek, ona zaczęła płakać i wyszli z kliniki”. Po kilku m-cach zadzwonił Javier, którego poznał razem z żoną w klinice Podzielił się z aktorem radosną wiadomością, że urodził im się syn im syn i że chcieliby nadać mu imię Eduardo. „Odłożyłem telefon i nie mogłem nawet mówić. To najbardziej szlachetna rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłem w życiu. To był cud, który zmienił moje życie.

Tydzień później miałem Eduardo na moich rękach, było to cudowne przeżycie. Dzięki łasce Bożej mogłem uratować dziecko”. Założył organizacje Mantle of Guadalupe (Płaszcz z Guadalupe), która wybudowała największą w USA klinikę pro-life oraz sfinansowała w Kalifornii powstał ośrodek pomagający kobietom w ciąży wysokiego ryzyka. Został producentem „Cristiady”.

image

Przyjechał na premierę swojego filmu do Rzeszowa. Na spotkaniu z widzami wezwał publiczność do mężnego wyznawania wiary okrzykiem "Viva Christo Rey!”.

Odwiedził Sanktuarium Matki Boskie Rzeszowskiej, Łagiewniki i Jasną Górę.

"Największym przyjacielem Meksyku jest i pozostanie Jan Paweł II.” – mówił.

Kiedy spotkał JPII otrzymał z jego ręki różaniec. Powiedział, że robi filmy w obronie życia i papież, słuchając, pobłogosławił go, robiąc krzyżyk na czole. Kilka m-cy później papież zmarł. „Podziwiam, w jaki sposób przeżywał swój podeszły wiek, kiedy był bardzo słaby, niedołężny, a pomimo tych trudności miał w sobie niezwykłą siłę duchową i intelekt. Był i jest dla mnie przykładem”. 


image


Eduardo wyprodukował film o handlu dziećmi. Ma w planach 5 kolejnych projektów. Obecnie pracuję nad "Królestwem Bożym", superprodukcją o Chrystusie. Producentem jest człowiek, który pracował przy "Matriksie" i "Władcy pierścieni". Eduardo zagra tam św. Piotra.

Pracuję też nad filmem o Matce Teresie.

Na Międzynarodowym Forum Kobiet w Ciąży przedstawił Bellę jako swoją chrześnicę, którą uratował 15 lat temu przed aborcją. Ma świadectwa 300 innych kobiet, które po dzięki jego działalności zrezygnowały z aborcji. Bella miał być córką przyjaciół. „Jeśli nie chcecie swojego dziecka, dajcie mi je, przyjmę je do siebie” – zaproponował. „Jestem tutaj – mówiła że sceny Bella, dziękując Eduardo - bo na pewno jest wielu tatusiów i mam, które przechodzą przez to, przez co przeszli moi rodzice i chcę im powiedzieć, że zawsze najlepszą decyzją jest życie”.

Po tym geście Eduardo odpowiedział wzruszony: „Córko chrzestna, dziękuję Ci za uratowanie mojego”.

Bogu niech będą dzięki!  

Opracowanie,zdjęcia @Kazef z Twittera 

https://twitter.com/kazef_/status/1435502782468005892

Dziadek 6 -ga wnuczat

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo