Iskra.SH Iskra.SH
24
BLOG

NEWS SITE TIMES 24 /- live site 24 BÓG OJCIEC ŚWIĘTY JEDYNY W NIEBIE

Iskra.SH Iskra.SH Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

NEWS SITE TIMES 24 /- live site 24 BÓG OJCIEC ŚWIĘTY JEDYNY W NIEBIE

KIM jest. Bóg nasz?
Jest naszym jedynym Ojcem w Niebie i na ziemi.
Zastrzegł to Jego syn Jezus Chrystus jako wypełniamy jego słowo i wolę jego jesteśmy jego ciałem i synem w tym ciele.
Jako nam mówi jako jesteśmy z Duchem Świętym i z nim kto was prześladuje mnie prześladuje.
Kto wam odbiera chleb mnie odbiera
Kto was gnębi mnie gnębi.
Kto nam zmusza do obrożny noszenia jej i zabrania nam oddychać mnie zmusza.
Kto chce wstrzykiwać w nasze ciało obce ciało mnie chce wstrzyknąć.

Lucyfer w ciele masonerii nie ma władzy i nigdy jej nie dostanie.I Nie miał.
Stracił czas wytrwania czasu dlatego jest upadłym.
A Sąd będzie tak jak było z pierworodnymi w Egipcie.
Jako mówi Mesjasz Jezus Chrystus.
Dwóch będzie spało na jednym łożu jeden zostanie zabrany drugi zostanie.
Jako rozdzieli Bóg Baranków od Kozłów które zadomowiły się w Watykanie.
Ku zdradzie Biskupstwa Polskiego dla polski i innych całego globu ziemi i całego świata.
Tym wyryły znak Ohydy jak Żydzi odszczepieńcy w Egipcie wierząc w cielca.
Wyryły znak ohydy która zawisła jako znak działania Naszego Mesjasza Jezusa Chrystusa.
W tych dniach mamy się cieszyć. I radować i przygotować się na jego powitanie.
Gniazdo Lucyfera niebawem zostanie Spalone jako Piorun z Nieba.
Jako mówił i przepowiadał Irański Wódz.
Nikt was nie obroni.
To mało.
W Izraelu świątynie będą tak zdruzgotane że nie pozostanie kamień na kamieniu.
To przepowiedział Mesjasz swoim uczniom.
Przed kim wierzgacie dzieci Lucyfera.
Jak wasz główny Lucyfer miał dopust nie władzę.
Ze względu na nasze grzechy.
Znaki na Niebie i ziemi co innego wskazują i wszystko się wypełnia co nabroiliście na niej.
Czas was się skończył.
.
Zapomnieliście jak wasze pachołki kapłaństwa mnie Zabijali zabraliście mi wszystko wraz z rodziną.
Do dziś się nie ochłonąłem.
A chcecie wydawać o mnie świadectwo.
Was czas się Kończy.
A wy biskupi Polscy proszę was wyspowiadajcie się przed Narodem Polskim.
Bo spowiadać Narodu Polskiego nie macie takiego Moralnego Prawa.
Jako Zdrajcy.
Dwom panom służyć dziś jednemu.
Lucyferowi Masońskiemu.
SH

Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo