Iskra.SH Iskra.SH
72
BLOG

NEWS SITE TIMES 24 /-SITE LEVI 24 - TAK TO WSZYSTKO ZACZĘŁO SIĘ OD POLSKI.

Iskra.SH Iskra.SH Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

NEWS SITE TIMES 24 /-SITE LEVI 24 - TAK TO WSZYSTKO ZACZĘŁO SIĘ OD POLSKI.
Po Europę po świat do dzisiaj.
----------------------------------------------------------------------------------------
Nawet nikt by się nie spodziewał jaką bronią walczyła sekta masońska i jak daleko przesiąkła nasze środowisko Polskie Europy i świata. I Pnie do depopulacji świata. Inaczej unicestwienia i zostawienia garstkę Wilkołaków oziębłych o bandyckim zbójeckim morderczym wykonaniu Holokaustu. Narodów Niech nikt nie liczy że go to ominie nawet ci co się zaciągi i sprzęgli w tą Maszynę.
To wszystko się dzieje pod szyldem Żydowskim którzy nimi nie są.
Może nastąpić powtórka tego Narodu.
Ta sekta nie uważa żadnego Państwa a świat globalny i tak go opisuje.

Zaczynamy Nawet nikt by się nie spodziewał od kogo zaczęli.
No właśnie od Polskich dewotek i ich inwigilacji w imię fałszywego dobra .
Na tej Bazie powstawała baza platformy budowy Solidarności Polskiej.
Jako Solidarność Na głowicę tej bazy stanął Wałęsa.
To dzięki nim i poufnych formacji powstawały bazy platformy i dowódców.
Którzy byli święcie przekonani ze pracują dla swojej Ojczyzny.
A takich jak typu Pieronek ksiądz jako Mason czy biskupstwo Polskie które już oficjalnie popierając drugi Sobór Watykański.
Oddając Watykan w ręce Lucyfera w sekcie Masonerii.
Następnie eliminacja dowódców solidarności niewygodnych i całkowicie przejęcie solidarności.
Następnym krokiem przejęcie gospodarki Polskiej.
Jako słynna ewolucja gospodarcza Balcerowicza.
I rozkradanie Państwa
Następnie rządy Tuska z korzeniami niejasnymi o niemieckiej maści.
Jako masowa produkcja ustaw prawnych z sprzecznych z prawami człowieka.
Kaczyński poluzował by Narodowi Polskiemu używając ją jako zanętę.
A następnych Posunięciach dopuszcza to co się dzieje dziś.
Dopuszczając do władzy człowieka za światów depopulacji Morawieckiego.
Który wykonuje dzieło Lucyfera.

PS ja osobiście przeszedłem od tych gadów katusze.
Rzucając się na śmierć.
Prawie wstałem z martwych.
Posypały się ofiary - sprawę zatuszowały.
To był Cud.
Umiera ten co miał żyć a wstaje z łoza co już był prawie umarły.
Tak gady masońskie.
Wek z Polskiej ziemi.
Jeśli dewotki Polskie zrozumieją czy zrozumieli jak były zmanipulowane dając swoich synów na żer wilkołaków.
Tak i ja byłem wydany.
Ja stanąłem okoniem swojej rodzinie.
Zapłaciłem cierpieniem i wysoką ceną.
I wiem jak szukać Pomocy u Stwórcy i jego syna jako i nas.
SH

Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo