Iskra.SH Iskra.SH
24
BLOG

News site 24/- LIVE SITE 24 POEZJA POLSKA

Iskra.SH Iskra.SH Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

News site 24/- LIVE SITE 24 POEZJA POLSKA


Niech się nie tworzy
twój duch Polsko

Jak mówiłem i pisałem może niezdarnie może
z uchybieniami
Ale z intencjami
Wielkiej Polski
Gdyż to jest najważniejsze
Gdyż jak to mówią
Cel uświęca środki

https://sites.google.com/site/infoplpoezja/


Kuj swą dusze z mocnej stali


W grudzie i mitrędze wzmagań
Idziesz tam gdzie wolność
Prawdziwie wije dzień
Cóż powiesz tym co bezwstydne
Cienie przymrużają oczy
Patrzą na hi hot w mroku i północy
Ogarnia ich srebrne oko telewizora
W złodzieju czasu i nikczemności
Rozlewa ci di duszę w niepamięć

https://sites.google.com/site/infopoezjaorg/
DROGA

Gdzie prawdy granice
 dając jej cześć i miejsce
Wijąc jej we spół swej duszy
Obaczysz niebawem wesele
Które twe światy stare może pokruszyć
Po-patrząc w doliny przeszłości
Myśląc jako ja byłem dawniej niemowlak
Mało rozumny
Świat jest taki piękny i miły
A tak mało go odkrywamy
By w nim zaistnieć ze szczęścia
Do życia
Które nas ogarnie światłem
Oświecenia
Kołysząc się
Na falach szczęścia
Lecz to przychodzi po trudach ciężkich i bólach które mamy
zwyciężać w oportunistycznych  świecie zepsuć - nie dając się zgubić w tej dżungli


Polsko
Kraino wyzwań
wchodź  do swojej macierzy
Wznoś swoje oręże wolności
Gdyż twoje
Miejsce tam gdzie pokój wolności
Bij w swój bęben radości
Wołaj i krzycz
Tam co twoja zdobycz
Co utracili nasi przodkowie
Ty jesteś dziedzicem
Jeśli
Masz władzę
Trzymać za lejce
Tego zwycięstwa swej słabości
Którą pokonałeś
Dla swego zwycięstwa
Swego pokoju
A jeno ten rozumie kto ją zdobywa
rekin oceanu


Dziś mnie nie słyszysz

Nie słyszyszę waszego echa

A może czekać was płacz

Nie umiejąc wołać do Stwórcy

Przez modlitwę Pańską.

To nie was ja pouczę.

Ale ten który czeka

A polska płynie dziś szeroką rzeką zgnielizny

demoralizacji społecznej.

Kto z niej wychodzi dostaje pomoc z szczęścia

Na otarcie łez tej zgryzoty.

Jaką nam zgotowano.

Nie ja jestem Bogiem

Ale gdy idziemy do niego razem

Stajemy się jego ciałem.

dostając miecz prawdziwy obusieczny.

Którego się ulękną nasi obłudnicy.

ja ni piszę ego jak ci obłudnicy

mordercy śmierci zabijając nas z ducha i ciała sami się

unicestwiają.

To Stwórca nam poszczęści.

Niewiedzącą   skąd ona przyjdzie

A oblecze naszych oprawców w niesławie.


A lekarstwem naszym są proste słowa modlitwy

Pańskiej Ojcze nasz

Ona i tylko ona jest naszym orędownikiem Pokoju.

Naprowadzeniem  do niej jest cały Nowy testament z

przypowieściami.

Kumulując nas w jeden cel wąskiej drogi i poznania

Prawdy.

Nauczyciele nas zdradzili ale nie nasz Ojciec Prawdziwy

w niebie.

Choć jesteśmy osobno jesteśmy razem.

Niech nasze komory będą bronią modlitwy wykutą w

naszej duszy dla naszego sumienia.

To Stwórca od nas tego żąda.

A w niej i w nim jest nasz prawdziwa wolność.


To nam mówi Stwórca gdy zwyciężymy Prawdę

Zaprawdę prawdziwie wolnymi będziemy.

To kto stanie przeciwko nam.


Znaki na niebie i ziemi wskazują  koniec Lucyfera

Choć upadek Watykanu

Naszpikowany agentami Masońskimi inaczej dziećmi

lucyfera.

Ten znak nam przepowiedział Mesjasz.


Wtedy odzieli baranków od kozłów.

Kozieł to krucyfiks belzebuba.

Za którego jest ich symbolem.

Z taką dokładnością okazują się inne znaki.

Pokój wam tych co się uświęcają w Prawdzie.

Nie jestem nic większy od was.

Ale cieszmy się razem choć w rozproszeniu

Ponieważ stanowimy jedno ciało ciało człowieka.

Jako nim się oblekł nas mesjasz.

Trzymając ogromną broń daną i zwyciężoną na krzyżu

Rózgę żelazną daną mu a i nam ku zwycięstwa na

naszych wrogów.

Nie twórzmy się nie jesteśmy sami.

Gdy wierzymy w Prawdę i jej poznanie i cel/

SH

















Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo