Julka Palmer Julka Palmer
622
BLOG

Prawaczki to cieniaczki

Julka Palmer Julka Palmer Społeczeństwo Obserwuj notkę 126

Prawaczek cieniaczek wchodzi na cudzy blog ubliża, poniża, gnębi, wyzłośliwia, nie dyskutuje na temat i chwali się w swojej grupie prawaczków-cieniaczków jaki to on gieroj, jaki on dowcipny, jaki on  wspaniały, jaki dziarski, jak dokopał kobiecie, chociaż lata po blogach  i od kilku dni twierdzi, że nie jestem kobietą.

Bo prawaczek-kociaczek-cieniaczek  to kilkumiesięczny bloger

image

Prawaczek-cieniaczek jest tak dowcipny, że boki zrywać, o niczym innym nie dyskutuje tylko punkty zbiera.

Tak się uśmiałam, że spadłam z krzesełka

image

image

Po ogłoszeniu zwycięstwa i przypięciu sobie orderówimage


Ostrzegałam razimage

A dlaczego męska?

Skoro twierdzisz, że walka PiS-PO to walka dobra ze złem, to wywalam cię do tego dobra doPiS.Opuść zło.

Ostrzegałam drugi raz

image


Ale jaśnie  pisiorstwo myśli, ze są panami świata, internetu i cudzych blogów.


No i dzidzia dostała po srace i płace.image

Kobieta mnie pobiłaimage

"Nie mogąc poradzić sobie z moimi kpinami z jej postawy artykułowanej w sposób wulgarny i prymitywny, zbanowała mnie cichcem, po napisaniu swej odpowiedzi, nie informując o tym ani mnie, ani uczestników dyskusji prowadzonej pod jej notką.

Możemy się na Salonie spierać. Możemy się kłócić. Możemy bluzgać na siebie wzajemnie (zależy to od klasy poszczególnych uczestników walki na słowa i od zdolności powściągania emocji). Ale powinniśmy wszyscy mieć równe szanse"

Notkę  nawet wysmażył i żali sobie podobnym chamom, którzy sobie używają na mnie  do woli.


Nawet Sowiniec wszedł specjalnie, by pokazać jak mnie ignoruje.

image

Bo biedak ma serdce  przebite (przepite) strzałą.image

Bo Julka strasznie wredna  jestimage  dręcz mnie, ręcznie...


Jest i następny, znajomy od lat, złodziej nicków i prześladowca, który od lat  tak mnie olewa, a   smaży o mnie notki jedna na tydzień.Tym razem próbuje wmówić wszystkim, że jestem antysemitką.

Olewając mnie, spośród dziesiątków komentarzy coś tam wynalazł.

https://www.salon24.pl/u/sikornik2/893238,nie-pochlebiaj-sobie-skarbieimage

A tak  za mną tęskniłimage

https://www.salon24.pl/u/karol123/824893,gdzie-jest-julka-p


Trzecia osoba, która wysmażyła o mnie notkę,  to Syzyfka, zmieszanie fanatyzmu, zawziętości z tępotą.

Pies odpuści, ona nie.

Rozdaje liście w  necie, a ze mną nie chce się spotkać, a mieszkamy w jednym mieście.

Waleczna w necie     image

A ja na to :                    image


Julki nie trzeba pocieszać! Moim zdaniem to najtwardsza zawodniczka wśród lemingów i sama jedna potrafi w pył rozbić różnych Królików, Sowińców i Kopaczelów. O jej bezkompromisowości będą jeszcze w szkołach uczyć. Ot co :) ROBIN412327.01.2015 00:23 8213933 * PiS to zło.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo