KrisJora KrisJora
115
BLOG

God Bless Poland

KrisJora KrisJora Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Nie ugryzę ale usunę 

Do tego czasu ograniczałem się tylko do komentowania . Jestem komentatorem prawicowym co oczywiście wkurza piszących tutaj lewaków , liberałów i innej maści antytradycjonalistów ( jeśli słowa takiego mogę użyć ) . Moje komentarze są oczywiście usuwane przez wymienionych gdyż nie uznają powiedzenia " prawdziwa cnota krytyki się nie boi " . A więc cnotliwi nie są :) Salon jest bardzo polityczny , tak go traktuje i dlatego tu jestem . Wiele tekstów tu czytałem i śmiem powiedzieć iż 90 % to teksty polityczne , lecz zdarzają się także inne , jak kulinarne , praktyczne , naukowe i edukacyjne . Dlatego też powodu lubię Salon 24 . Nie jestem dziennikarzem , nie jestem literatem , także nie jestem zawodowym blogi erem , ale zapewniam , nie jestem trollem , no chyba że sympatyków koalicji rządzącej nazwiecie trollami . Bez " winy " nie jestem gdyż sympatyków opozycji totalnej nazywam "Lemingi"

No i tak , ponieważ jest to moja pierwsza notka , czułem obowiązek określenia się.

Dzisiaj Kongres Polski Razem , cieszy mnie stabilność i spójność Koalicji Zjednoczonej Prawicy . God Bless Poland  


KrisJora
O mnie KrisJora

Zdecydowany prawicowiec , biedny ale hardy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo