KrisJora KrisJora
111
BLOG

Komentarze Odrzucone

KrisJora KrisJora Polityka Obserwuj notkę 9

Nie jestem z zasady typowym Blogerem , jednakże często czytam Blogi rożnych działów w Salonie . Najbardziej interesują mnie polityczne i tu napotykam , prawicowe , lewicowe , liberalne i innej maści . Za to lubię Salon , spektrum poglądów i opinii. No własnie , opinii , czyli komentarzy . I tu jest problem , niektórzy tzw Polityczni Autorzy nie tolerują krytyki do tego stopnia że "banują" . Są tacy którzy mają mnie serdecznie dość  , a nikogo nie obrażam , ani na nikogo nie pluję , jak to napisała w odpowiedzi na mój krytyczny do jej notki komentarz , niejaka "eska"

Ostatnio napisałem komentarz do blogu Blogera o nazwie "folt37" , był trochę długi i po zakończeniu , kiedy chciałem wysłać   zobaczyłem zakaz ruchu :) , czyli zostałem persona non grata u tego Pana .

A oto mój komentarz , być może trochę "przyzlośliwy"   ale oceńcie sami : 

Panie Emerycie , tęskni Pan za PRL ? Boże jak mi Pana szkoda , toć to już nigdy się nie odrodzi , a jeszcze mi bardziej Pana szkoda bo podejrzewam że umrze Pan za rządów PiS , tak jak Pana guru Kiszczak , tylko mordercy Jaruzelskiemu udało się mieć asystę ( nie powiem jaką ) , jednakże podziwiam że jest Pan wierny do tej pory swoim czerwonym ideałom , Wolna Polska Panu nie odpowiada , no cóż i tak bywa obywatelu PRL

folty 37 , w moim przypadku dmucha na zimne :)

KrisJora
O mnie KrisJora

Zdecydowany prawicowiec , biedny ale hardy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka