robert-adam robert-adam
358
BLOG

Skośne oczy Dudy

robert-adam robert-adam Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

Bardzo mnie martwi to sekowanie z przestrzeni publicznej p. Prezydenta Dudy. Można wiele rzeczy nie wspomnieć ale spotkanie z ministrem spraw zagranicznych ciągle jednak dominujące gospodarki to jednak przesada. Najbardziej zdumiewające jest jednak to, że nawet agitka PiS to przemilczała. Bo co? Bo Chiny to łamanie praw człowieka albo wróg USA? Ale to jedyny kraj, który mówi:Działaj ale nie krzywdź! I jakoś nie gorszą mnie egzekucje na stadionach skoro dotyczą handlarzy narkotyków albo skorumpowanych urzędnikó.? I może o to chodzi. Bo gdyby to działało u nas to nie mielibyśby urzędów bo kadr by zabrakło

robert-adam
O mnie robert-adam

Skończyłem typowo humanistyczne kierunki ale całe życie pracowałem w produkcji lub usługach. Trochę mnie to już zmęczyło więc chciałbym wrócić do korzeni.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo