robert-adam robert-adam
252
BLOG

Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz nawet śliną pełną Euro.

robert-adam robert-adam Polityka Obserwuj notkę 8

Chciałem pogratulować ministrowi Waszczykowskiemu. Ja nie wiem czy ma rację protokolarną a Jego działanie ma sens. Wierzę jednak,że wstajemy z kolan. Ważny komunikat ,że nie jestesmy już gówniarzem Europy, który jest chwalony gdy Vater(a raczej Mutti Angela) jest zadowolony i boi się byle klapsa,gdy zechce zrobić coś po swojemu.  I wierzę,że jest to strategia a nie wygłupy harcownika. Może jest to znak, że braliśmy pieniądze nie po, żeby oni nas gwałcili "na zyczenie"? Ale braliśmy po to by w końcu powiedzieć"dość,non possumus"? I żaden niemiecki wasal z KOD,PO,Nieszczęsna.pl nie będzie ustawiał naszych polskich spraw. Dzięki Bogu za Kukiz'15. Bo patriotyzm niejedno ma imię ale to od nich bardzo mi się podoba. Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz nawet śliną pełną Euro.

robert-adam
O mnie robert-adam

Skończyłem typowo humanistyczne kierunki ale całe życie pracowałem w produkcji lub usługach. Trochę mnie to już zmęczyło więc chciałbym wrócić do korzeni.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka