J.a-kobieta J.a-kobieta
115
BLOG

Ten cytat

J.a-kobieta J.a-kobieta Społeczeństwo Obserwuj notkę 10

"Drugie, głębsze i bardziej refleksyjne, od Sir Alberta the Belt: „Wyobraź sobie szczepionkę tak dobrą i tak bezpieczną, że musisz być szantażowany, by ją wziąć. Na wirusa tak groźnego, że musisz robić jakieś testy żeby ci go na siłę znaleziono, bo bez nich niczego nie zauważysz i nie będziesz chciał się bać.”

Cytat z tej strony

Przeczytałam też, że dobrze by było, gdyby te wszystkie osoby zachwalające, reklamujące i straszące ludzi zaopatrzyły się w stosowne tabliczki z nazwami firm, od których dostają kasę i wtedy można zadecydować, czy szczepić się, czy nie, bo nie sądzę, że jest to bezinteresownie działanie, wręcz bombardowanie treściami mającymi jeden wydźwięk.

Takiej akcji marketingowej jeszcze nie widziałam i to z tylu stron i myślę, że wielu ludzi zostało osaczonych i na tej podstawie podjęło decyzje za siebie, a nie rzadko też za innych.

image





J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo