J.a-kobieta J.a-kobieta
116
BLOG

Odkrywają odkryte

J.a-kobieta J.a-kobieta Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

"Jak mówi Foxman, nowe odkrycia mogą wyjaśniać, dlaczego w tych okresach roku, kiedy przeziębienia są powszechne, wskaźniki infekcji innymi wirusami, na przykład grypy, są niższe. Istnieją obawy, że w miarę zmniejszania się dystansu społecznego wirusy przeziębienia i grypy - które były uśpione przez ostatni rok - powrócą z większą siłą."

"Wspaniali" naukowcy


Taka nowomowa, jednak to żaden nowy wirus, a kto był przeziębiony, to był chroniony przed cowidem. Co nam chcą o przekazać uczeni naukowcy i wszyscy podpięci pod korona wirusa?

Ważne, że kasa się zgadza, kto miał zarobić, to zarobił. 

Nie pomyślałabym, że ci zarządzający pandemią są tak zdeterminowani, żeby zaszczepić kogo się da, nawet w galeriach handlowych. Wczoraj natknęłam się na taki punkt. Oszklony, jedynie jakiś parawanik i siup można sobie z marszu, przy okazji zakupów zafundować zastrzyk. Nowy wymiar służby zdrowia, czyli nowa normalność, choć dla mnie to jest nienormalne i zistanę przy swoim zdaniu.



J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo