marekpolandia3 marekpolandia3
24
BLOG

OCZY SZEROKOZMKNIĘTE

marekpolandia3 marekpolandia3 Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Jak BÓG widzi  TERAZ, działamy bedąc bogiem prawdziwem a nie rzymskiem co to go  20000 lat nazat wroć  -paweł chojeckich na krzyżu do TERAZ trzymie, miast iść z dugi srony krzyża jak na mechanika wzięło i przystało,  i WTENCZAS podniusłwszy do góry zwrok - jak mu ELENI  z jarkiem świerszców - śpiewa , razem z pastorem TOMEM  - co to handlować z cerońskiem swój kościół będącem naszem kościołem nauczał  demony przepędzać choć stada świniów do tego potrzebnych coby do morza się rzuciły NIE MAJO OBA DWA - , zobaczyć że nie MA tamuj elektromahnetycznego hologramu jehowy jezusowego, co się do krzyża  rzmskim goździem sam przytwierdził , coby e - grześka  NOWOTESTAMENTOWEGO owczarni zapodać do PATRZENIA , zamiast duchowego rozeznania w orginale , że jehowa zestrzelono latadłem w strefie 51koma7  - co to marek piekarczyków śpiewa w TSA bedąc NA TENCZAS dyrygentem, to teraz musim pastora ukrzyżować, coby zobaczył że MIŁOŚĆ to jednakowoż co inne jest jak krzyżowanie własnego syna nie wiadomo po co, co owo nie wiadomo po co przez DWA TYSIE RZYMSKICH latów się objawiło, przez co paweł pastor niechaj się sam ukrzyzuje kiedy chce - razem ze - piskopatem całym, jako goździa bierąc se FRANCE , coby w grobie i ciemnicy prześcieradłowej zalukał czy całun turyński jest prawdziwy czy jednakowoż JEST, abo czy chusteczka e- weroniki jest prawdziwa.
jednakowż czas na NAGLI bo prąd puyinowi się skonczył za strzelanie amerykańsko raketo w latadło rzymskkiego YHWH, zatem zrópta chopy co trzeba i kiedy chceta to rópta, bo my idziem dalej, a jak idziem my to i idzieta wy, jak chceta, ajak nie chceta, to zrópta se misterium męki pański iślus.
paweł chojeckich gadał w twlewizorni, gdy internałty na niego gadali coby DUPA Nie gadał częściej jak co inne, i żeby gada zamiast TRZY KROPKI KURAA a nie kuźwa, to on powiedział że bierze to na siebie, przez co Jezus na krzyżu za niego wisiał aż do TERAZ, bo wzioł to miał, zamiast w zerze się wziąść i ZAPISAĆ razem z KORNELIO , co to mu gadała KTÓREDY DO NIEBA - a ja tera dogadam - idzieśż święty szawle chojeckich;-)
 Dobra jedziem dalej.
Poniewarz PANCERA wieśka na taczkach z empecu czy skąś tam wywali na zbity e- pysk, to on poszet do e-grześka ratusza z placzem, coby załatwić posade temu co go w łukcie na e- pysk zbity wywalili jako od śmiecie wywózki prezosoju, i przy ikazji sobie w moich wodociagach, coby JUNKERS z brukseli zwbrał ode mnie w -e pysk, za to że nie daje mi mich śmieci se samemu wywozić, coby mnie prezes od OC moi przyczepki potem *)) zamiast#) przysłał, że nie zapłaciłem w PLUS GSM *)), żebym się następnie wziął i wkurczaka przemienił albowiem rzym zabronił mi krzyczeć to żeby trzęsienia ziemi muzułamanom nie zrobić, pieje do teraz u wieśka w KURNIKU, co jest po drugiej stronie zielonej$.
Wrzucam toto bez poprawek edycyjnych, bo czasu nie mam na babranine jak na prawdziwegio wszechmogocego JAHWE OD DZIECIĄTKA JEZUS przysta ło , zatem nie bób czyta co widzi, a że nic nie widzi  to niech uzna se to za zero i w zerze zapisze coby go sromata wzięła i nie zastała ja adama i e-ewe w RAJU muzułmańskiem.
Sie ma
0


Polak. Pozostałe moje blogi; https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/ https://www.salon24.pl/u/marix392/ https://www.salon24.pl/u/marekpolandia2/ https://www.salon24.pl/u/niebo/ https://www.youtube.com/channel/UCGVxzCk-_qpBh_4ca0685bQ?view_as=subscriber

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo