marekpolandia3 marekpolandia3
76
BLOG

ZEROTESTAMENT

marekpolandia3 marekpolandia3 Społeczeństwo Obserwuj notkę 1



Jako że przeprowadziłem  jak dotąd DWIE symulacje końca świata z platformy LENOVO - Fizjoterapia grupa trzecia -marekpolandia - utwierdzonej  - JONKOWO - ZIELONA - CZTERY, to mam jako tako wiedze, coby o końcu świata cokolwiek wziąć i napisać.


Zanim toto zapisze,  to rozwiązuję najsampierw umowę o pracę z PWiK Olsztyn oficerska 16a - zatrudniony tamuj jako Marek Sujkowski - F1117, jednocześnie zapisując wszystko co tu i teraz mam, z racji tego - co mi jakiś towarzysz załatwił od wieśka pancerów, zapisanego na portalu www.olsztyńskiesny.pl - kadrowej wodociągów olsztyńskich rurce jakiejś tam, co to jako komisja jednoosobowa zabrała mnie trzynastki kawał, aby wszystko co ja teraz mam - ona se wzięła i mała, by już kłamać w swem życiu więcy wzięła i nie musiała- jako ta czarna dziura kosmiczna - obleczona cielskiem otrzymanym od boga wiekuistego Jehowy.

Tera gdy już nie mam nic , prócz ZERO - zapisuję wyniki badań z DWÓCH symulacji końca świata przez się osobiście przeprowadzonych - w formie pytań i odpowiedzi;


Na co komu mesjasz potrzebny jest? - na nic, prócz tego, aby mesjasza wyglądający mniał na kogo wyglądać -  tyrając jednocześnie na tych  - co to  oni panie święty o mesjaszu wzięli i czekająco- wyglądającemu - powiedzieli.
Na co mesjaszowi ktoś potrzebny? -na nic, chyba żeby w dupę nieroba jednego z drugim chciał se taki mesjasz wziąć i kopnąć, coby jeden z drugim przestał na niego czekać tu i teraz, a także na wszystkie wieki wieków - AMEN.


Przeprowadzone przeze mnie badania, które stanowią kwintesencję powstałą na kanwie zebranych informacji ze wszystkich możliwych źródeł - od bandy pojebów do bandy ludzi uczciwych, jasno wykazały, że nic sensu żadnego nie ma, jak tylko - oddać swój GŁOS mesjasza  -  na prezydenta - tego co to gadał niegdyś w szetlandowym swetrze w szpic na jutubie - ŻEBY NIC NIE BYŁO, i podpisać to własno mesjańsko krwio , by móc zrealizować ostatnie swe marzenie  - obuć buty do latania i biec  byle gdzie - póki się nie weźmie  i nie umrze w kiebienie matry, coby na mesjasza czekającym, pare tysiaków na własnym gnoju gdzieś tam leżącym w pepegach do biegania-  dać zarobić po raz OSTATNI, gdy bedo z owym gnojem konduktem pogrzebowem się sztafirować.   Koszta pogrzebu pokryje wodociągowa rurka jakaś tam , będąca tamuj kadrowo - com ją wziął i w testamencie tymże obdarował - AMEN .


P.S.

Przysługująco mni w tymże roku jubilatke za trzydzestolecie roboty- zapisuje chłopakom z ujęcia wody zachód na żeglarki ulicy - gdzieżem z nimi 26 przerobił, żeby se grilla u wowki za płotem wzięli i zrobili - hej!



0 - marek sujkowski



Polak. Pozostałe moje blogi; https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/ https://www.salon24.pl/u/marix392/ https://www.salon24.pl/u/marekpolandia2/ https://www.salon24.pl/u/niebo/ https://www.youtube.com/channel/UCGVxzCk-_qpBh_4ca0685bQ?view_as=subscriber

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo