marekpolandia3 marekpolandia3
86
BLOG

Podstawa prawna

marekpolandia3 marekpolandia3 Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Biblijne rozważania wykazują, że jedyne podstawy prawne jakie istnieją to WOLNOŚĆ PRAWDZIE MIŁOŚCI i WSZYSCY BRAĆMI JESTEŚMY , choć tak naprawdę ta druga podstawa prawna zawarta jest już w pierwszej, a zapisałem ją jedynie dla łatwiejszego zrozumienia omawianych kwestii.

Jak wiemy chociażby z filmów, wszystkie osoby PRACUJĄCE w tym świecie prywatnie, poddawane są najściom rozmaitych grup, które w zamian za przyjaźń żądają od pracujących tego i owego, gdyż w innym przypadku oferują to;

image


Ponieważ nie każdy pracujący ma czas aby w baseball z nudzącym się sportowcem  podgrywać, to płaci takiemu bejsboliście ile tenże chce, coby poszedł sobie z panem bogiem gdzieś tam indziej kijem wymachiwać. Pojawia się pytanie. Dlaczego jedni ludzie całe życie pracują, a inni całe życie bejsbolują? Czy bejsbolista nie zna przysłowia - BEZ PRACY NIE MA GRACZY? Dlaczego bejsbolista nie czuje zażenowania gdy prosi pracującego aby  z nim grał? Wszak przecież widzi, że pracujący na grę nie ma czasu ni ochoty. Jedynym wytłumaczeniem takiego stanu rzeczy jest fakt, że bejsbolista został przez kogoś OSZUKANY, dlatego sądzi , że dobrze jest żyć z pracy rąk innych  w bejsbol nie grających, zamiast z pracy rąk własnych.

Przyglądając się temu światu nie sposób nie odnieść wrażenia, że ilość bejsbolistów dawno temu przekroczyła wartość krytyczną. Zdezelowana piłeczka ledwie zipie,  a na kolejną  żadnej z drużyn już nie stać, a nawet jeśli, to nie ma skąd jej wziąć, bowiem producenci piłeczek także stali się  namiętnymi graczami, przez co nie ma komu kolejnej piłeczki zrobić. Wygląda na to, że przerwa w grze jest już przesądzona, a w przerwie jak to w przerwie -  głos zabiera TRENER.  Pozostaje mieć nadzieję, że TRENER  globalnej  pokusie nie uległ i nie stał się graczem jak wszyscy,  jeno w przerwie meczu taktykę na dalszą część rozgrywek podyktuje.


Kiedy trener Izraela miał problem z taktyką, wywołał ducha , nieżyjącego już niestety trenera, który drużynę jako tako ogarniać potrafił;


1Sm28,11- 15

11 Rzekła kobieta: Kogo mam ci wywołać? I rzekł: Samuela mi wywołaj.  12 Gdy ta kobieta ujrzała Samuela, krzyknęła wielkim głosem i rzekła do Saula: Dlaczego mnie oszukałeś? Wszak ty jesteś Saul! 13 I rzekł do niej król: Nie bój się. Lecz co widzisz? Kobieta odrzekła Saulowi: Widzę nadludzką istotę wychodzącą z ziemi. 14 I rzekł do niej: Jaki wygląd jej? I rzekła: Starzec to, który wychodzi otulony w płaszcz. I poznał Saul, że to Samuel, i pochylił się twarzą ku ziemi, i oddał pokłon. 15 Samuel zaś rzekł do Saula: Czemu mnie niepokoisz, każąc mi przyjść? A Saul rzekł: Jestem w ciężkiej niedoli, Filistyńczycy wojują ze mną, a Bóg odstąpił ode mnie i już nie daje mi odpowiedzi ani przez proroków, ani przez sny; przywołałem więc ciebie, abyś mi oznajmił, co mam czynić. - BW


Jak widzimy, bycie trenerem to wielka sztuka, dlatego nim Samuel stał się trenerem Izraela, najpierw był wieloletnim sługą, którym notabene pozostawał do końca,  czego o współczesnych trenerach powiedzieć nie można. Stąd też jedyne na co obecnych trenerów stać, to wzorem Saula -  wywoływać stare duchy;


image

Każda aplikacja opisana jako  PRO jest wersją płatną. Zatem  PRO - TEST  =  PŁATNY TEST.  Czego dotyczył ten TEST?

Niedawno pojawił się film "OCZY DIABŁA", który zbulwersował społeczność tego świata.  Czego dotyczy omawiany film? Wygląda na to, że potrzebujemy jakiegoś nowego MEGA TRENERA , który nauczy nas wszystkiego od początku, tak jak wielki wybuch przykazał...


marek sujkowski




Polak. Pozostałe moje blogi; https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/ https://www.salon24.pl/u/marix392/ https://www.salon24.pl/u/marekpolandia2/ https://www.salon24.pl/u/niebo/ https://www.youtube.com/channel/UCGVxzCk-_qpBh_4ca0685bQ?view_as=subscriber

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo