marix392 marix392
1039
BLOG

Historia

marix392 marix392 Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Jakieś  sześć tygodni temu  na którymś z blogów  opublikowałem notkę, w której zawarłem tezę, że  polska , a w zasadzie SŁOWIAŃSKA historia została sfałszowana. Tezę tę sformułowałem wówczas jedynie w oparciu  o własną logikę, osobiste doświadczenia z Rosjanami, Ukraińcami, Białorusinami, Litwinami, Niemcami, Turkami , których dane mi było poznać osobiście. Odkryłem  także,  że w Biblii sfałszowano historię tak zwanego cesarstwa MEDOPERSÓW, co także opisałem na którymś z moich blogów, a jak wiemy, to biblijne fałszerstwo stanowi  oficjalną historię świata.   

Zdarza mi się nieraz wracać do własnych notek, aby rozeznać o czym  niegdyś  pisałem. Muszę szczerze przyznać, że wielokrotnie zaskakiwało mnie to co przeczytałem, bowiem  wielu rzeczy z własnej pisaniny nie pamiętam, a nawet powiedziałbym, że o niektórych kwestiach co to niby sam  je napisałem, dowiaduję się jakby po raz pierwszy  wówczas, gdy wrócę do jakieś notki. Niejednokrotnie  przychodziło mi nawet na myśl, żeby dany materiał usunąć z bloga, bowiem targały mną  nieraz jakieś nieuzasadnione wątpliwości, czy aby na pewno się nie pomyliłem, czy napisałem prawdę, czy nie uległem zwiedzeniu.

Tak właśnie było z materiałem dotyczącym sfałszowania polsko – rosyjskiej historii. Moje wątpliwości zostały rozwiane  po około sześciu tygodniach, gdy przypadkowo trafiłem na pewien materiał YT, w którym nieznany mi mężczyzna potwierdza to  co napisałem półtora miesiąca temu, okazując przy tym kilka książek profesora Antony C . Suttona, które nazywa  DOKUMENTAMI, potwierdzającymi historyczne fałszerstwa w kwestii SŁOWIAN, a nawet Europy;

https://www.youtube.com/watch?v=7UPFf1XplHg


Studiując Biblię   bardzo często  posługuję się apologetami polskimi i anglojęzycznymi;

http://bibliaapologety.cba.pl/#WLC

https://biblehub.com/interlinear/genesis/1.htm

Po  niejakim czasie stwierdziłem, że  oryginalne biblijne teksty,  wszystkie narody zaczerpnęły z tego samego źródła, czyli anglojęzycznej strony Bible Hub, na której je zamieszczono, a także dodano tam przekłady w wielu językach.
Kiedy odkryłem, że zapodany nam NT jest  apokryfem, co także opisałem i udowodniłem na swoich blogach,  uzmysłowiłem sobie, że właśnie NT jest  rozdawany  w Polsce DARMOWO  , zatem sprawdziłem któż jest tym dobroczyńcą, co to wkłada mnóstwo pieniędzy i wysiłku, aby "bezinteresownie"  rozdawać apokryf, uznawany przez świat cały za oryginał;


image


https://www.bibliedlaeuropy.org/


image

https://www.bibliedlaeuropy.org/bde/


Wielka Brytania to nie tylko wysepka z Londynem;


"obecne państwo Stany Zjednoczone wywodzi się z XVII-wiecznego osadnictwa europejskiego podporządkowanego królowi Anglii.”

https://pl.wikipedia.org/wiki/Historia_Stan%C3%B3w_Zjednoczonych


Ponoć Amerykanie vel Brytyjczycy  narzekają, że nic o nich w Biblii nie napisano?  Może dlatego, że biblijni fałszerze sami o sobie pisać niezwykli? Skąd pochodzi brytyjskie vel amerykańskie bogactwo, że o TECHNOLOGIACH co to się dziwnym trafem z BIBLII ulotniły  przez grzeczność nie wspomnę? Od dawna wiem, że posiadacze prawdziwego oryginału Biblii rządzą światem, albowiem mam świadomość czym jest ta KSIĄŻKA;


image


„…Tam zjawia mu się duch jego wspólnika, Jakuba Marley'a, który ostrzega: jeśli Scrooge się nie zmieni, po śmierci czeka go wieczna męka.

https://www.bryk.pl/lektury/karol-dickens/opowiesc-wigilijna.streszczenie-krotkie


W żółtym tle, widzimy  przesłanie o ognistym wiecznym PIEKLE. Jak widać ,  wieczne męki pochodzą z powieści Dickensa, człowieka uczciwego, jak głosi  historia jego życia ,sponiewieranego przez brytyjskich milordów . Kto zaaplikował do BIBLII przesłanie z książki Dickensa ?  Czyżby ŻYDZI, co to napisali po grecku NT, a wcześniej przeczytali po angielsku „Wigilijną opowieść”? 


image

„Koniec świata wydaje się bliski. Skoro już papież miał powiedzieć, że nie ma piekła, oznacza to najgorsze.”- tak napisał młody redaktor portalu Deon.pl.

https://deon.pl/kosciol/komentarze/papiez-powiedzial-ze-piekla-nie-ma,473888


Jak widzimy , żywot redaktora to niełatwy kawałek pieczywa. Bardzo łatwo stracić pismaczy autorytet . Wiem coś o tym. Może właśnie dlatego najpierw spędziłem  tysiące godzin w sfałszowanych biblijnych tekstach, rozeznając w nich TRZY gramatyki uchodzące za hebrajskie, nim zostałem mini pismakiem prowincjonalnego bloga? Może dlatego dopiero ten papież  - piąty w moim   ziemskim bytowaniu mówi to samo co ja? Może dlatego pozabiblijne odkrycia pochodzące z rozeznania od nieznanych mi osób potwierdzają to, co udało mi się wyłuskać z współczesnej  Biblii? A może jesteśmy świadkami działania DUCHA naszego Ojca, który poucza o prawdzie wszystkich tych, co to zadali sobie jakikolwiek trud jej odnalezienia?

Gdyby nie  DUCH naszego Ojca oscylujący w eterze,  nikt  nigdy żadnej   PRAWDY   w tym zakłamanym świecie Jahwe by nie poznał.  

P.S.

Kto z państwa nie miał okazji zapoznać się z materiałem dotyczącym apokryfu NT  -  a chciałby , zapraszam tu;

https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/972839,apokryfy-nowego-testamentu




marix392


 

marix392
O mnie marix392

miłośnik Biblii

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo