Prezydent polskich spraw - po miedzy
Prezydent polskich spraw - po miedzy
po miedzy po miedzy
145
BLOG

Prezydent polskich spraw. Konsekwentna budowa wizerunku.

po miedzy po miedzy Społeczeństwo Obserwuj notkę 9

Wczoraj na wycieczce rowerowej (niestety, już e-bike ale za to full - enduro) po  Beskidzie Wyspowym zjechałem do jednej z wsi by uzupełnić napoje. Trafiłem,  pod sklepem na tablicę ogłoszeniową, na której, rzecz jasna skupiają się żywotne sprawy ludności. Jako lewak, może nie 24/7 (jak alkohole)  ale na pewno 24/5  daleki jestem od lekceważenia wszystkich naszych dziennych spraw prostych ludzi.

Niemniej jednak, w pierwszej chwili wydało mi się, że Pan Prezydent jest zbyt blisko niektórych drażliwych i przyziemnych spraw i nikt nie panuje nad polityką identyfikacji wizualnej na konwencjonalnych nośnikach typu tablice i słupy.

Ale potem przypomniałem sobie, że Prezydent Duda zdecydowanie jest przeciw )*  "post"-polityce czyli Piątce Kaczyńskiego dla Zwierząt i opowiada się za rzeźniami, ubojem i dietą mięsną tak zdecydowanie jak przeciw obowiązkowym szczepionkom (ale ludności bo zwierzęta rzeźne szczepi się obowiązkowo).

Czyli nawet na dość głębokiej (jak na Małopolskę, którą uwielbiam,  i z której się wywodzę) prowincji mamy do czynienia z przemyślaną i świadomą budową wizerunku. Doprawdy, szkoda, że nie czeka nas trzecia kadencja...


*)"Absolutnie nie zgadzam się z tą ustawą, zrobię wszystko, by nie dopuścić wejścia jej przepisów w życie. Te przepisy zostały źle przygotowane, w złym czasie - oświadczył w piątek podczas zjazdu klubów "Gazety Polskiej" Andrzej Duda, odnosząc się do "piątki dla zwierząt".

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-11-13/prezydent-krytykuje-piatke-dla-zwierzat-nie-zgadzam-sie-z-ta-ustawa/


Piątka Kaczyńskiego

image


i ważne sprawy urzędowe ( lato '2020)

image




image

po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo