po miedzy po miedzy
167
BLOG

ZNOWU! SĄD ODROCZYŁ… JAK DŁUGO JESZCZE?

po miedzy po miedzy Polityka Obserwuj notkę 0

Żona opierniczyła mnie przedwczoraj, że zapomniałem o kolejnej miesięcznicy zalegalizowania naszego związku przy użyciu węzła małżeńskiego.

To w dwójnasób (węzeł i opieprz)  smutne dla mnie wydarzenie zbiegło się w czasie z innym jakże równie przygnębiającym(POLSAT NEWS):

 

2018-03-21, 14:52

Krakowski sąd odroczył rozpoczęcie procesu siedmiu osób, obwinionych o blokadę Wawelu 18 grudnia 2016 r. - w miesięcznicę pogrzebu pary prezydenckiej. Według policji, obwinieni dopuścili się wykroczenie przeciwko bezpieczeństwu i porządkowi w komunikacji. Sprawa dotyczy próby zablokowania wjazdu na Wawel politykom PiS, w tym m.in. prezesowi partii Jarosławowi Kaczyńskiemu.

  

To wydaje się bardzo nieładne, że utrudnia się dojazd bratu samochodem i samochodom  z jego ochroną oraz  samochodom  z urzędnikami państwowymi i ich ochroną do grobu brata z tego pierwszego samochodu..

Ale tu napada na  mnie refleksja - czy naprawdę chodzi o pamięć, hołd i zadumę??? A nie o demonstrację? Moją żonę podejrzewam, że demonstrując miesięczną  pamięć o wydarzeniu chciała w ten sposób coś zatuszować. I to bynajmniej nie rzęsy…

Mam propozycję bazującą na słynnej pieśni patriotycznej Wasilewskiego i (pono) Moniuszki.

Na Wawel ale pieszo!

(Tak jak udało się wejść na Koziarz - to było w sierpniu i w tych patriotycznych ceratach):

 



Na Wawel, na Wawel,
Warszawiaku  żwawy!
Podumaj, potęsknij
z dala od Warszawy

 

Zamiast limuzyną

Wjeżdżać w  delegacji

Przejdź się na piechotę

Tak bez demonstracji

 


Popatrz się na góry,
Daleko od morza,
Nawdychaj się smogu
Z dala Żoliborza

 

Niech chłopcy z ochrony

Mają wolne dzisiaj

Twoich wodzów groby
Samotnie zapytaj

 

 

"Tu twych braci kości
bieleją spod sochy,
tam w powietrzu drgały
braci twoich prochy.

 

Dzieje twojej ziemi
na grobowcach czytaj,
twoich wodzów groby
Pytaniem  powitaj.


uściskiem powitaj.
niech się przyśnią tobie
ofiary głupoty
(sic!  przyp. mój)
со już legły w grobie.

 

Przyłóż usta do nich
słodyczy wysysaj
na ich łonie zimnym
Sam siebie zapytaj"

 


Czy po to by  dowieść

Zamachowych  racji

Trzeba  było robić

Święto  Ekshumacji ?

 

I czy żeby szukać

W mielonce trotylu

Trzeba  było znowu

Płaczu rodzin  tylu?

 

 

Czy jeśli nie znajdą

Dowodów dla mar Twych

Powiesz, że  złośliwość

To jest Rzeczy  Martwych?

 


Szatani?  czy jeden

Szatan był tam czynny

Sam siebie zapytaj

Kto najbardziej  winny?

po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka