po miedzy
po miedzy
po miedzy po miedzy
358
BLOG

Instytut Sklerozy Narodowej ujawnia

po miedzy po miedzy Polityka Obserwuj notkę 46

Stanisław Piotrowicz jako prokurator PRL w stanie wojennym nie szkodził opozycjonistom, a nawet im pomagał.


(...) dokumenty są w Instytucie Pamięci Narodowej w Rzeszowie i dotarli do nich dziennikarze TVN24. Na akcie oskarżenia przeciw Pikulowi widnieje podpis "wiceprokuratora" Piotrowicza. Dzisiaj powtarza, że chronił opozycjonistów wykorzystując swoją pozycję, czym ryzykował bardziej "niż ci, którzy rozrzucali ulotki".


Sławomir Cenckiewicz  @Cenckiewicz
Obejrzałem materiał @tvn24 o poś.
Piotrowiczu. Szczerze: dobra lustracyjna robota z aktami IPN i konfrontacją ze świadkiem p. Antonim Pikulą



P.S. A to jest:


image

po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka