po miedzy
po miedzy
po miedzy po miedzy
108
BLOG

Wstyd czy duma, zdrowie czy wizerunek? Czyli Polska w Zadymie

po miedzy po miedzy Społeczeństwo Obserwuj notkę 2


Widziałem również takie obrazki

Niektórzy mieli na twarzach maski

Boją się, wstydzą? Tego nie kumam

Wszak najważniejsza jest dla nich duma!

Chronili sobie sam tu odpowiem -

Nie wizerunek lecz własne zdrowie

Chusteczki, maski mieli z powodu:
Że nienawidzą dymu i smrodu

Gdy "prowokator" racami rzuca

Ten dym im bardzo szkodzi na płuca!

W ten sposób lewa i prawa noga

Znajdą nareszcie wspólnego wroga?

Wnet lewak, naziol zrównają krok
Polska w Zadymie!   Łączy  nas Smog!

......

Taką mam wizję (to mi się zdarza)
Czekam w kolejce już do lekarza...





po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo