ekonomista  grosik ekonomista grosik
236
BLOG

Nagrody promujące publicznie dewiacje i gender!

ekonomista  grosik ekonomista grosik Społeczeństwo Obserwuj notkę 9

Zaczyna się na festiwalach filmowych i muzycznych – międzynarodowych, upowszechniać/promować; dewiacje, i gender przez wręczanie dodatkowej nagrody; twórcom, aktorom, muzykom i piosenkarzom.
Tak prawdę tu pisząc, to ja już wywaliłem, a raczej zniszczyłem wszystkie filmy z mojej filmoteki z aktorami, muzykami, piosenkarzami zagranicznymi tak, jak wcześniej też zniszczyłem wszystkie filmy i kasety z muzykami, piosenkarzami, aktorami polskimi, którzy publicznie pluli i plują na Polskę, wstydząc się nie tylko polskości, ale też j. polskiego i symboli narodowych!
I tak wypadły z mojej filmoteki filmy, m.in.; z Danielem Olbrychskim, Jerzym Stuhrem, Janem Gajosem, Markiem Konradem, Krystyną Jandą, Mają Ostaszewską, itd.; itp. …
Z wymienionymi aktorkami i aktorami nie oglądam już żadnego filmu emitowanego w programach TV, ani koncertów, w których biorą udział piosenkarki i piosenkarze plujący na Polskę, promujących dewiacje i gender!  
Chcą promować dewiacje i gender, to nie u mnie, nie ze mną, i nie za moje pieniądze!
Nikomu nie odmawiam prawa do życia, ale nie dam sobie narzucić ich stylu życia i nieokreślonej ilości płci, oraz demoralizacji dzieci od 4 - roku życia do ich pełnoletności, ponieważ dla mnie liczy się tylko i wyłącznie płeć kobiety i mężczyzny – biologiczna, i żadna inna!
A dojrzałość płciowa i pociąg seksualny; musi być zgodny z czasem naznaczonym przez naturę, współżycie seksualne - zgodne z prawem pełnoletności obowiązującym w danym państwie!

skromny - kochający wiedzę, i ludzi tolerancyjnych ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo