Laurka
Laurka
JanKantyk JanKantyk
243
BLOG

Moja laurka dla Igora Janke i administracji

JanKantyk JanKantyk Polityka Obserwuj notkę 1

 

 

 

Cieszę się, że niestrudzona administracja Salonu24 uchroniła tysiące użytkowników przed moją wywrotową działalnością i ukryła mojego bloga. Z tego też powodu - a właściwie okazji - po ponad 9 godzinach ciężkiej pracy w programie do obróbki grafiki rastrowej MS Paint stworzyłem ten piękny obraz, laurkę. Każdy z Was (nawet jeśli nie jest adminem) może ją sobie wydrukować i powiesić na łóżkiem. Oprócz ukazania piękna naszej polskiej natury, laurka przedstawia też pewne akcenty religijne. Uczy bawiąc, bawi ucząc.

 

Chociaż, w sumie oszukałem więcej ludzi niż Plichta.

JanKantyk
O mnie JanKantyk

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka