Mormegil Mormegil
572
BLOG

Dlaczego Komorowski przeprasza za mnie i moją Rodzinę w Jedwabne

Mormegil Mormegil Polityka Obserwuj notkę 31

Dlaczego w ogóle przeprasza? Czyżby on, albo ktoś z jego rodziny uczestniczył w tym mordzie? Chyba nie.

Czy uczestniczyło w nim Państwo Polskie? Na pewno nie!

Uczestniczyli w nim co prawda (podobno, bo zapewne pod przymusem) polscy obywatele, to prawda, ale...

W takim razie p. prezydent powinien przepraszać za każdego polskiego obywatela, który kogoś zamorduje lub zgwałci w kraju i zagranicą.

Apelowałbym do p. prerzydenta o konsekwencję i logikę postępowania.

Natomiast słowa prezydenta" "Naród musi zrozumieć, że był także sprawcą" są już zupełnie bezczelne i obelżywe.

Ja też jestem Polakiem, należę do tego narodu i nie rozumiem, jak mam być sprawcą tej zbrodni sprzed lat.

Ale ja to jeszcze ja, żyję wiele lat po wojnie, więc oskarżanie mnie o tę zbrodnię i wmawianie mi jej jest w ogóle chore i bezsensowne.

Oświadczam, że p. prezydent obraził swymi słowami moich Dziadków i Rodziców, którzy w czasie wojny ratowali Żydów.

Ja rozumiem, że p. prezydent realizuje swoje i swojej formacji politycznej cele polityczne, ale proszę mnie i mojej rodziny, a także mojego narodu do tego nie mieszać!!!!

 

Pozostaję bez poważania

 

Mormegil
O mnie Mormegil

Chciałbym dopłynąć do Błogosławionego Królestwa i spojrzeć w oczy Pani Gwiazd

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka