Anna Gil Anna Gil
128
BLOG

Bo UPeRowcom się nie UFO

Anna Gil Anna Gil Polityka Obserwuj notkę 13

Byłam przed chwilą odwiedzić komisję wyborczą na moim osiedlu. Rzecz jasna w celu oddania głosu. Przewodniczący komisji - oczywiście mój sąsiad, Radny i lider opolskiego PO... dołożył się do zdania, iż nie powinnam głosować bo... jestem z UPR. Nie dość, że jak byłam w Warszawie w czasie pierwszej tury i ktoś zwinął mi moje zaświadczenie to teraz znów nie mogłam zagłosować bo komisji się ubzdurało iż pobrałam dawno temu zaświadczenie do głosowania w drugiej turze. Tylko, że ja dostałam tylko na pierwszą turę. Co do drugiej tury - żadnego zaświadczenia. Z resztą czy z zaświadczeniem czy bez i tak i tak nie mogłabym zagłosować bo zostałam skreślona z listy. Moja sąsiadka - liberałka - ten sam problem, jej mąż - ten sam problem, jej syn mieszkający w Gdyni - ten sam problem, jej znajoma z Warszawy - ten sam problem - i wszyscy są liberałami! Co za zrządzenie losu...

Chyba potrzeba nam jakiegoś komputerowego licznika wskazującego w całej Polsce kto i kiedy już zagłosował. Tak, to by mogli sprawdzić czy chcę oddać już drugi głos czy może jeszcze nigdzie nie głosowałam. Pech. Pech. Pech.

 

I pomyśleć, że przez taki powtarzający się błąd wielu liberałów ZOSTAŁO ZABLOKOWANYCH W TYCH WYBORACH. Pokuszę się o napisanie odwołania... bo w końcu wiele Polska traci gdy ludzie ceniący wolność są skreślani na liście!

Anna Gil
O mnie Anna Gil

Anna Larysa Narcyza Gil PRYWATNIE: Urodziłam się 26 marca 1990 roku w Opolu, gdzie mieszkam do dzisiaj. Jestem zeszłoroczną maturzystką, od września studiowałam jeden semestr pedagogikę na UO, ale podobnie jak Kamil Cebulski czy Bill Gates zrezygnowałam z kontynuowania nauki na tej prestiżowej uczelni zawierającej w sobie wyniszczający młodych ludzi system edukacyjny. Obecnie uczennica ASBIRO. POGLĄDY POLITYCZNE: UPR, liberalizm, antysocjalizm, kapitalizm, DZIAŁALNOŚĆ: publicystyka (polityka, edukacja, rozwój osobisty, medycyna - menopauza.pl, finanse, w trakcie pisania książki z Kamilem Cebulskim o polskich milionerach), manager Polskiego Doradztwa Majątkowego, prezes fundacji 'Mentor', założyciel i redaktor naczelny tygodnika 'Mentor' - pierwszego w Polsce czasopisma psychologiczno-finansowo-politycznego, w tym roku zamierzam kandydować na Radną Miasta Opola ZAINTERESOWANIA: nauki: pedagogika, psychologia, filozofia, alchemia, medycyna; gry: bilard (I-miejsce w województwie opolskim)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka