quwerty quwerty
132
BLOG

Jak niewiedza techniczna prowadzi do fatamorgany w sprawie Smoleńska.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 1

Powrócił nawiedzony  troll  Fatamorgan ze swymi  Fantasmagoriami.

Oto fragment  jego narracji, tego co się zdarzyło w  Smoleńsku 10.04.2010  roku:

Cytat z notki:

https://www.salon24.pl/u/fatamorgan/654264,smolenski-sen-polela,3



" Złapanego  w zastawione przez Specnaz "sieci" TU-154 -

dokładny czas  6:36 zapięto momentalnie na zawiesiach.

Wtedy, gigantyczny śmigłowiec MI-26 z którego wystrzelono

drugą rakietę, uniósł TU-154 w powietrze."

image


Sylwetki  Mi-26  i Tu-154  pokazane w tej samej  skali.

Dane  techniczne  jak wyżej: rzeczywiste ( ciężar Tu-154  podany bez paliwa)

Mi-26  jest w stanie  unieść  samolot  pasażerski ...ale  znacznie lżejszy:

- tu  unosi  tu-134  bez silników  i zapewne  części  wyposażenia:

image

I winnym  rzucie:

imagecieżar  podnoszony  ok. 20 Ton

( kadłub stosownie  wypatroszono)

Dziękuję  za uwagę.

P.S.

Autor  tych bzdur- bloger Fatamorgan- tak  sie przechwala co do swego wykształcenia:

 Posiadam najwyższy z możliwych tytuł naukowy w postaci doctoral degree (potocznie PHD) uzyskany po 12 pobierania nauk  ścisłych! -----> na cutting-edge Scientific University w USA od lat uznawanego w notowaniach World University Ranking za jeden z trzech najlepszych najważniejszych uniwersytetów na świecie.

**

Uzupełnienie:

-Skąd się  wziął ten błąd???

Znalazłem 2  źródła:

1. Wikipedia:

As of 2016, the Mi-26 still holds the Fédération Aéronautique Internationale world record for the greatest mass lifted by a helicopter to 2,000 metres (6,562 ft) – 56,768.8 kilograms (125,153.8 lb) on a flight in 1982.[

Fatamorgan  lub ktoś  źle przetłumaczył/ zrozumiał to zdanie:

jest w nim mowa o tym że Mi-26  jest posiadaczem światowego rekordu  - osiągniecia wysokości  2000m prze smigowiec  o najwiekszej  masie ( tu: 56, 768 Ton)
Nie chodzi  więc podniesienie tak wielkiego  ciężaru.
I drugie źródło:
https://www.defence24.pl/koniec-testow-nowej-wersji-mi-26
"Przypomnijmy, że Mi-26T2W to najnowsza wersja śmigłowca-rekordzisty, który od 1982  roku dzierży rekord w dziedzinie najcięższego ładunku przeniesionego jednorazowo przez wiropłat (ponad 55 ton)."

ten błąd został zauważony i skomentowany  pod tym artykułem:
Davien wtorek, 9 kwietnia 2019, 16:01
Ok z tym ładunkiem to niezła wpadka. maks masa Mi-26 to 56ton, a maks ładunek to 20 ton,







quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka