quwerty quwerty
234
BLOG

Tak by wyglądała tylna część kadłuba Tu-154 i fotele, gdyby w Smoleńsku był CFIT ...

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 2

   ... wyglądała  by podobnie   jak jak w tej katastrofie..samolot spadł  76 sekund po starcie; pełen paliwa - uległ przeciągnięciu  przy bardzo złej pogodzie i podmuchach wiatru, spadł w pozycji prawie odwróconej ( przechylenie znacznie  ponad  90 stopni ) ; zresztą przy tym kącie przechylenia , gdy samolot zaczepia  skrzydłem o ziemię, obrót kadłuba wokół osi wzdłużnej jeszcze  trwa  i przyspiesza...

at time 17157 

aircraft exceeded a roll attitude of 90 degrees 

 ..samolot 

ADC Airlines, Boeing 737-2B7

Registration 5N-BFK at Tungar Madaki,Abuja on

29th October, 2006

https://reports.aviation-safety.net/2006/20061029-0_B732_5N-BFK.pdf


ze 105 osób na pokładzie przeżyło tylko 9 

z tym , że cześć osób zginęła w pożarze , więc sam moment katastrofy 

przeżyło więcej  osób na pokładzie


image

- to wnętrze częściowo zmiażdżonej tylnej części kadłuba;

 widać, że samolot upadł w pozycji prawie  odwróconej

i zmiażdżenie jest od strony grzbietowej- 

 kadłub ( wręgi , podłużnice )  ma wystarczającą wytrzymałość 

by  nie ulec całkowitej  dezintegracji w  zderzeniu  "o małej energii"

- o podobnej energii  jak upadek Tu-154 w Smoleńsku;

 jeśli  trzymać się narracji MAK/Laska

..  tylko , że stan wraku w Smoleńsku nie odpowiada 

 zderzeniu  o tych parametrach;

podobnie stan foteli 

Wniosek:  przebieg zdarzenia w Smoleńsku

był inny niż narracja rosyjska  MAK

***
.

Jak pokazuje skutek tej katastrofy:

- stan foteli;

 wyliczanki z powietrza  i wnioski autorstwa  profesora astrofizyki Pawła  Artymowicza

 nijak się mają  do rzeczywistości


prof. Artymowicz ;

https://www.salon24.pl/u/fizyka-smolenska/1149067,co-zapisal-telefon-satelitarny-w-czasie-katastrofy-smolenskiej,2

Wniosek jest oczywisty: przy odwróconym spadku na ziemię można oczekiwać oddzielenia się foteli pasażerów od podłogi po pierwszym uderzeniu samolotu w ziemię.

- Pojadę klasykiem:

- Jak się oddzielają, kiedy się nie oddzielają - jak to pokazano wyżej na zdjęciu.

W tylnej części kadłuba przy upadku samolotu w pozycji odwróconej  przeciążenia są zbyt małe, by wynikające z nich sił wyrwały  fotele  z podłogi; a już są o wiele, wiele za małe - gdzieś o rząd wielkości - by porozrywać nie tylko zespoły foteli ( montowane razem po trzy) ale i rozwalić fotele na części - co obserwujemy w Smoleńsku.




quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka