19 obserwujących
788 notek
621k odsłon
  180   0

Tak by wyglądała tylna część kadłuba Tu-154 i fotele, gdyby w Smoleńsku był CFIT ...

   ... wyglądała  by podobnie   jak jak w tej katastrofie..samolot spadł  76 sekund po starcie; pełen paliwa - uległ przeciągnięciu  przy bardzo złej pogodzie i podmuchach wiatru, spadł w pozycji prawie odwróconej ( przechylenie znacznie  ponad  90 stopni ) ; zresztą przy tym kącie przechylenia , gdy samolot zaczepia  skrzydłem o ziemię, obrót kadłuba wokół osi wzdłużnej jeszcze  trwa  i przyspiesza...

at time 17157 

aircraft exceeded a roll attitude of 90 degrees 

 ..samolot 

ADC Airlines, Boeing 737-2B7

Registration 5N-BFK at Tungar Madaki,Abuja on

29th October, 2006

https://reports.aviation-safety.net/2006/20061029-0_B732_5N-BFK.pdf


ze 105 osób na pokładzie przeżyło tylko 9 

z tym , że cześć osób zginęła w pożarze , więc sam moment katastrofy 

przeżyło więcej  osób na pokładzie


image

- to wnętrze częściowo zmiażdżonej tylnej części kadłuba;

 widać, że samolot upadł w pozycji prawie  odwróconej

i zmiażdżenie jest od strony grzbietowej- 

 kadłub ( wręgi , podłużnice )  ma wystarczającą wytrzymałość 

by  nie ulec całkowitej  dezintegracji w  zderzeniu  "o małej energii"

- o podobnej energii  jak upadek Tu-154 w Smoleńsku;

 jeśli  trzymać się narracji MAK/Laska

..  tylko , że stan wraku w Smoleńsku nie odpowiada 

 zderzeniu  o tych parametrach;

podobnie stan foteli 

Wniosek:  przebieg zdarzenia w Smoleńsku

był inny niż narracja rosyjska  MAK

***
.

Jak pokazuje skutek tej katastrofy:

- stan foteli;

 wyliczanki z powietrza  i wnioski autorstwa  profesora astrofizyki Pawła  Artymowicza

 nijak się mają  do rzeczywistości


prof. Artymowicz ;

https://www.salon24.pl/u/fizyka-smolenska/1149067,co-zapisal-telefon-satelitarny-w-czasie-katastrofy-smolenskiej,2

Wniosek jest oczywisty: przy odwróconym spadku na ziemię można oczekiwać oddzielenia się foteli pasażerów od podłogi po pierwszym uderzeniu samolotu w ziemię.

- Pojadę klasykiem:

- Jak się oddzielają, kiedy się nie oddzielają - jak to pokazano wyżej na zdjęciu.

W tylnej części kadłuba przy upadku samolotu w pozycji odwróconej  przeciążenia są zbyt małe, by wynikające z nich sił wyrwały  fotele  z podłogi; a już są o wiele, wiele za małe - gdzieś o rząd wielkości - by porozrywać nie tylko zespoły foteli ( montowane razem po trzy) ale i rozwalić fotele na części - co obserwujemy w Smoleńsku.




Lubię to! Skomentuj2 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale