Warto być dociekliwym;
potężna wpadka kłamców z MAK
AUTORZY:
ZASŁUŻENI LOTNICY DOŚWIADCZALNI I WOJSKOWI INSTRUKTORZY PILOTAŻU SAMOLOTU TU-154

.. nieopatrznie..
..napisali to co napisałem ja!!
https://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/letn_otsenka2.pdf

.. że samolot grzmotnął by o ziemię !!
cytuję:
Warto zauważyć, że podjęta przez d-ce statku powietrznego próba wyprowadzenia samolotu ze zniżania
doprowadziła do
zmniejszenia pionowej prędkości zniżania
jednak wskutek braku zapasu wysokości i występowania dużej pionowej prędkości- nie mogło to zapobiec zderzeniu samolotu z przeszkodą ( brzozą) ,o którą samolot zaczepił lewym skrzydłem na wysokości ok. 5 m nad ziemią.
Czyli - wg ekspertów rosyjskich - samolot uderzył w drzewo jeszcze w trakcie zniżania !!ale to skutkowało by zderzeniem z podłożem całego samolotu.
Widać, że kręcą by ukryć rzeczywisty przebieg zdarzenia.- parametry ostatnich sekund lotu -trajektorii niby wychodzenia ze zniżania w trakcie manewru go-around zostały sfałszowane.
**
-- samolot jest 5 m ad ziemią a jeszcze podwozie wystaje na 2 metry
zostają 3 metry..
- odpada spory kawałek skrzydła czyli- zmniejsza się siła nośna a samolot nadal się zniża.....
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka