quwerty quwerty
132
BLOG

Zagrywki raportem NIAR - gdzie leży prawda ? gdzie leżą drzwi 2L? Smolensk.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

i tak wg

Smolensk Crash: Comparison of MAK and Miller conclusions with the reality on the crash site
by admin_libra April 17, 2022

Porównanie wniosków MAK i Millera z rzeczywistym stanem rzeczy  na miejscu katastrofy

https://www.librainstitute.org/smolensk-crash-comparison-of-russian-conclusions-with-the-reality-on-the-crash-site/

w artykule  powołano sie na raport NIAR  i  napisano co nastepuje:

Let us now discuss the process of destruction of the passenger door from the starboard side. In the simulation, the fuselage together with this door impacted into the ground. As a result of this impact, a large crater in the soft wet soil has been excavated. The door was crushed and twisted due to the interaction with the heavy fuselage sliding on the ground above the door.  Due to the rapid sliding movement of the fuselage on the ground, the door has no chance to be driven perpendicularly into the ground. Instead, the fuselage moved faster from the door which eventually was dropped behind, became airborne to land back several dozen meters further away, flat on the ground.

Omówmy teraz proces niszczenia drzwi pasażerskich od strony prawej *) burty. W symulacji kadłub wraz z tymi drzwiami uderzył w ziemię. W wyniku tego uderzenia został wykopany duży krater w miękkiej mokrej glebie.

Drzwi zostały zmiażdżone i skręcone z powodu interakcji z ciężkim kadłubem przesuwającym się po ziemi nad drzwiami. Ze względu na szybki ruch ślizgowy kadłuba po ziemi, nie ma możliwości by drzwi zostały wbite  prostopadle w ziemię.

Zamiast tego kadłub szybciej  sunął niż drzwi, które w końcu spadły z tyłu, wzbiły się w powietrze i wylądowały kilkadziesiąt metrów dalej, płasko na ziemi.

*)  prawej czy lewej ?



z kolei

 internauta  masaj  cytuje (? ) z raportu NIAR

A poniżej przykład co ukrywa, treść strony, którą Piotr Świerczek zamieścił w dyskusji z Nowaczykiem

Drzwi 823 nie zostają wbite w grunt w symulacji ze względu na większe elementy gruntu (0 2 m na 0,2 m na 0,33 m). Kinematyka i analiza drzwi 823 pokazują, że siły bezwładnościowe   fragmentów samolotu mogą wepchnąć drzwi w grunt po ich oddzieleniu od kadłuba (patrz rozdział 4 3).

???

1. nie ma możliwości by zostały wbite w grunt

 czy:

2. mogą  wepchnąć drzwi  w grunt po ich oddzieleniu  od kadłuba

-Jaka jest opinia NIAR w tej kwestii ?

 





quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka