Naiwnym
który dali się nabrać
i wierzyli że Komisja Laska
to zespół ekspertów.
Załącznik nr 1
To jest oczywiste
przeciążenie pionowe działa w poziomie;
ale wysokość radiowa ?
Przy zwiększeniu kąta przechyłu do 120 stopni przeciążenie zmienia się w ciągu sekundy z +1,22 do - 0,56
Przeciążenie minus to wtedy gdy samolot opada -jak na rollercoasterze
-= w tym przypadku opada w górę- to też jest zrozumiałe
( bo przyjęto za układ odniesienia samolot a nie ziemię )
tylko, że w tym przypadku samolot wg danych z Załącznika leci prawie poziomo ... tylko lekko się wznosi
skąd taka gwałtowna zmiana przeciążenia ??
najważniejsze:
jak Komisja Laska zmierzyła wysokość radiową wysyłając fale w Kosmos ?
zachodzą tu dziwne zjawiska
- wg Komisji Laska Tu-154 nagle przyspiesza i w ciągu 1 sekundy pokonuje odległość170 m
osiąga średnią prędkość na tym odcinku : 612 km/h
po czym nagle przyhamowuje - w ciagu 2 sekund pokonuje tylko 90m
prędkość spada do: 162 km/h
a samolot nr 101 Komisja Laska określa jako:
Tu-15M
Tyle jest wart Raport Laska
Co z nimi zrobić?
1. Na własny koszt członkowie Komisji Laska z nim na czele winni usunąć wszystkie błędy z raportu.
2. Zwrócić pieniądze pobrane za sporządzenie takiego badziewia.
3. Poddać się postępowaniu wyjaśniającemu
dla ustalenia stopnia winy za co najmniej rażące niedopełnienie obowiązków.
***
- Kto wspierał te bzdury Laska
m.in bloger Salonu 24 You-know-who
prywatnie - astrofizyk , profesor University of Toronto