20 obserwujących
1069 notek
715k odsłon
  78   0

Pion w poziomie, opadanie w górę i bzdury: wys. radiowa, prędkość - raport Laska

     Naiwnym

który dali się nabrać

i wierzyli że Komisja Laska

to zespół  ekspertów.





Załącznik nr 1


image



image

To jest oczywiste

 przeciążenie pionowe działa w poziomie;


 ale wysokość radiowa ?


image

Przy zwiększeniu kąta przechyłu  do 120 stopni przeciążenie  zmienia się w ciągu sekundy z +1,22 do - 0,56


Przeciążenie minus to wtedy gdy  samolot opada -jak na rollercoasterze

image

 -= w tym przypadku opada w górę- to też jest zrozumiałe

( bo przyjęto  za układ odniesienia samolot a nie ziemię )


tylko, że w tym przypadku  samolot wg danych z Załącznika leci prawie poziomo ... tylko lekko się wznosi

skąd taka gwałtowna  zmiana przeciążenia ??


najważniejsze:

jak Komisja Laska zmierzyła wysokość radiową wysyłając  fale w Kosmos ?


zachodzą tu dziwne zjawiska

- wg Komisji Laska  Tu-154 nagle przyspiesza i w ciągu 1 sekundy pokonuje odległość170 m

osiąga średnią prędkość na tym odcinku : 612 km/h

po czym nagle przyhamowuje - w ciagu 2 sekund pokonuje tylko  90m

prędkość spada do:  162 km/h


a samolot nr  101  Komisja Laska  określa jako:

Tu-15M

image


Tyle jest wart Raport Laska


Co z nimi zrobić?

1. Na własny koszt członkowie  Komisji Laska z nim na czele  winni usunąć  wszystkie błędy z raportu.

2. Zwrócić pieniądze  pobrane za sporządzenie takiego badziewia.

3. Poddać się postępowaniu wyjaśniającemu

dla ustalenia stopnia winy za co najmniej  rażące niedopełnienie obowiązków.




***


- Kto wspierał te bzdury Laska

m.in bloger Salonu 24  You-know-who

 prywatnie - astrofizyk , profesor University of Toronto

image

image


Lubię to! Skomentuj4 Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Komentarze

Inne tematy w dziale