quwerty quwerty
142
BLOG

Obowiązkowy, powszechny test z muzykalności.

quwerty quwerty Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Strzeżmy się ludzi bez poczucia  humoru..


 ..ale i  muzykalność  to cecha , która świadczy o poziomie ludzi, społeczeństwa
muzykalność warto rozwijać
dbać o nią

tu jest  test

TEST YOUR MUSICAL IQ

https://www.themusiclab.org/quizzes/miq


image

to jest trudny test

ale warto go zrobić


ja nie mam słuchu muzycznego ani żadnych podstaw muzycznych

  wynik - który uzyskałem - w jednej z kategorii wręcz zadziwiająco ( mnie) dobry

to  wynik iluś tam lat bardzo amatorskiego grywania ( głównie akordowego) śpiewania

żadnych lekcji , zresztą nie czytam nut...

nie znam teorii, zasad budowania akordów etc.

dla mnie akord  to chwyt o określonym brzmieniu

.. a  zaczynałem od  wybrzdąkiwania najprostszych akordów durowych  C  G  F i molowych a  e  d

teraz grywam  utwory np. z wyrafinowanymi  akordami jak np. ten:

image

teraz zdarza mi się  zmienić akord( chwyt) na wg mniej  lepiej  pasujący, brzmiący niż ten  w dostępnych opracowaniach.

w kilku przypadkach były to naprawdę  akordy specjalne- nie chodzi zamianę np.  D na  D7  choć  jest to w wielu przypadkach ważne


można poprawić swe kompetencje w  zakresie muzykalności ?

można

ćwiczenie czyni- może nie mistrza -ale kogoś kto ma więcej radości, przyjemności z muzykowania

muzykowanie rozwija też mózg,

podtrzymuje  jego  dobre funkcjonowanie w wieku dojrzałym

muzykowanie dostarcza  endorfin

  warto


test jest anonimowy


to moje wyniki

image

image

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo