tuż za łukiem zakrętu samolotu lewy statecznik i lewe skrzydło znajdują się..
po różnych stronach Tu-154;
jasnoniebieska linia -----------( lewy statecznik) i czerwona linia------------- ( lewe skrzydło)
najpierw przecinają się;
niebieska linia pozostaje po stronie lewej a lewe skrzydło przechodzi na stronę prawą
( przypomnijmy, że na tym rysunku - wg konwencji przyjętej w pracy-
strona lewa kierunku lotu jest po stronie prawej..)
Ilustracja:
układ samolotu w locie- po brzozie i utracie końcówki lewego skrzydła
-wg opisu z Opracowania prof. Kowaleczki
Wykrzywia mózg ?
...no musi !
Dlaczego NIKT do tej pory tego nie zauważył ?
Odpowiedź jest prosta !
...bo nikt się temu nie przyjrzał !
***
REKONSTRUKCJA OSTATNIEJ FAZY LOTU
SAMOLOTU TU-154M
Opracował:
prof. dr hab. inż. Grzegorz Kowaleczko
http://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/pliki/REKONSTRUKCJA%20OSTATNIEJ%20FAZY%20LOTU%20SAMOLOTU%20TU-154M_31.12.2013.pdf