Sprawdzam:
1. kierunek bruzd: wpływ obrotu
???
gdyby uwzględnić obrót samolotu to bruzdy skierowane były by nie skosem na lewo od linii lotu
ale na prawo !
to rysunek przedstawiający położenie samolotu przy pierwszym
kontakcie z ziemią : niezniknelo- załącznik nr 2 do raportu Millera
jak widać, przy obrocie samolotu wokół osi odwrotnie do ruchu zegara
końcówka statecznika ryje ślad w ziemi skośnie w prawo
2. yaw
yaw=ślizg
wg Pana profesora z University of Toronto wpływa na kierunek bruzd ?:))
Panie profesorze- kłania się fizyka Newtona !
zasada bezwładności
- nawet przy yaw 30 stopni bruzda, kierunek bruzdy byłby zgodny z wektorem prędkości a nie z kierunkiem yaw!!!
sekunduje profesorowi Hejter Michał Jaworski
Dodatek:
you-know-who1 czerwca 2023, 00:00
nie wydaje mi sie to dziwne, że się zaangażowałem. bardziej zastanawialem się dlaczego zainteresowalem się tak późno rekonstrukcją przebiegu i przyczyn tego (jak się okazało na 100%, gdyż nie żadnych poszlak ani dowodu na coś innego) wypadku komunikacyjnego.
dopiero pod jesień 2011 r. otworzylem tu bloga i zacząlem analizę.
??
You-know- who nie byłby sobą, gdyby nie uciekał się do manipulacji
w rzeczywistości on już "wiedział" co tam się stało
11 kwietnia 2010 roku
i publikował swe opinie na forum Katastrofa w Smoleńsku
- na Salonie 24 tylko rozwinął to co pisał tam wcześniej
Komentarze