quwerty quwerty
379
BLOG

Jak Lasek na haju (?) wykonał odejście Tupolewem z 12,5 m RW ? tylko on wie...

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

nad  tą  wizją  Laska pochylał się  też bezmyślnie Senat  RP

https://www.senat.gov.pl/gfx/senat/userfiles/_public/k10/agenda/wydarzenia/2021/raport/zalacznik_nr_2_-_analiza_pracy_systemow_pokladowych_samolotu_tu-154m.pdf


"Odłączenie automatycznej stabilizacji w kanale podłużnym nastąpiło
w wyniku przestawienia kolumny wolantu o wartość przekraczającą 50 mm o 08:40:55
na wysokości według RW 21,9 m  "

8) Samolot w momencie podjęcia przez dowódcę statku powietrznego decyzji o odejściu nadrugi krąg zniżał się z prędkością opadania

6,2 m/s.

Wykonanie tego manewru (przy założeniu, że procedura przeprowadzona byłaby prawidłowo – właściwy kąt natarcia,
praca silników na zakresie startowym) wymagało zainicjowania procedury na wysokości
powyżej 35 m nad przeszkodami terenowymi.



wg Laska na wysokosci  12,5 m o  nad ziemią  samolot znalazł sie o 08:50:57,5 a miniumum  wysokosci nad ziemia osiagnał

 o 8:4057,5!


to jest wizja  Laska  wg

image

image

wg tej wersji Laska

  samolot o 8:40:57,5  jest  na wysokosci 12,5 m nad ziemią

a w niecałe  2  sekundy  później   zderza sie z  brzoza !

to  ta  czerwona  pionowa kreska

image

           image

strzałkami  Lasek  pokazuje moment istotnego zwiekszania  kąta natarcia  , czyli wartosci przeciażenia, czyli

poczatek wyhamowywania  predkosci pionowej dl;a przejścia na wznoszenie...


w  raporcie  dane sa inne , równie go pogrązajace

 tak samo  niezgodne z Fizyką

cytuję, strona 229 raportu

 Zdecydowana reakcja pilota
polegająca na odłączeniu kanału podłużnego ABSU (autopilota) poprzez jego przesilenie
miała miejsce o godz. 6:40:57,5 – na wysokości 28 m RW, 1265 m od progu pasa, na
wysokości 2 m nad poziomem lotniska. W dalszym ciągu brakowało komendy dowódcy
potwierdzającej jego czynności. Sekundę później, o godz. 6:40:58.5 nastąpiło zwiększenie
ciągu oraz zdecydowane ściągnięcie wolantu na siebie. Zdarzyło się to 1187 m od progu pasa,
na wysokości 16 m RW
i na wysokości 5 m poniżej poziomu lotniska

w różnych miejscach raportu, załączników

Lasek stosuje rózne przesuniecia  czasowe

- te same zdarzenia  maja miejsca w różnym czasie

 6:40:57,5 – na wysokości 28 m RW, 1265 m od progu pasa,

w Załaczniku nr  1 28 RW to ok 8:40:56,4

image

             image


ale wróćmy  do wersji z  Załącznika nr 2

odejście na drugi krąg z wysokości 12,5 m RW

do której to wersji dr Maciej Lasek  jest bardzo przywiązany:

potwierdza tę wersje w  Załączniku nr 4!!

image

tu z kolei podaje że miało to miejsce o godz. 8:40:56

odłączenie  automatu ciągu i początek przesuwania  dźwigni mocy  WYSRADIO=12,5m

jak to obrazkowo pokazałem jest  fizycznie niemozliwe

aby samolot zdązył  na tak małej wysokosci , przy wznoszącym sie terenie !!

przejść na wznoszenie


- Czy jest jeszcze ktoś kto wierzy w  raport Laska ?

kto uważa że ów "raport"  został sporządzony fachowo ?

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka