Notka okolicznościowa
Nie będzie niepodległości Polski
bez ustalenia prawdy o tym
co zdarzyło się w Smoleńsku
10.04.2010


artykuł pobierany na całym świecie..
..

- Czy ktoś w ogóle zwrócił uwagę, ze w pracy jest koszmarny błąd logiczny, że jest tu zasadnicza sprzeczność
w opisie trajektorii go-around a faktycznie niezgodność z fizyką i aerodynamiką samolotu Tu-154m ???
artykuł opublikowany też przez:



Przechodzimy do rzeczy:


Na podstawie analizy z TAWS i zapisów parametrów lotu Autorzy ustalili
że przez 35 sekund ostatniej minuty lotu samolot zniżał się ze stałą predkoscia pionową
7,5 m/s
aż do momentu 6:40:52,5
gdy samolot znajduje sie na wysokosci pasa startowego
czyli na wysokości nieco ponad 20m RW !!

uwzględniając , że teren si e wznosi faktyczny zapas wysokosci na wykonanie manewru go-around
na co najmniej zmniejszenie predkości pionowej do zera aby zacząć wznoszenie wynosił więc
mniej niz 10 m!!!
gdyż na wyrównanie lotu potrzeba minimum 4 sekund !!( patrz: np. podręcznik Bechtira)
a co znajdujemy w innym miejscu tego opracowania ????

-Jakim cudem samolot Tu-154M przeszedł na wznoszenie
mając zapas wysokości mniej niż 10 m
skoro głębokość przepadania dla tej pionowej prędkości 7,6 m/s
wynosi min. 40 m ????
,,
.. Autorzy nie wyjaśniają
gdyż
tej sprzeczności w swej pracy
nie zauważyli
zapewne byli skupieni na innych kwestiach
a to przeoczyli
zapewne NIKT tego nie zauważył z prostego powodu
NIKT tej pracy nie przeczytał dokładnie..
popatrzył
odłożył...
dopiero ja....
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka