



to samo graficznie:

Tu-154 wg danych dra Macieja Laska na odcinku przed brzozą i tuż za nią leciał
równolegle do wznoszącego się terenu
nie mógł by się nagle szybko wznosić !!
i to po:
utracie sporego kawałka skrzydła ( utracie części siły nośnej)-
- przy szybkim przechylaniu ( zmniejszaniu składowej pionowej siły nośnej
Fałszerze z MAK nagięli dane, parametry, trajektorię
tak aby obwinić pilotów, którzy rzekomo zniżali się w jar
bez kontrolowania prędkości zniżania

- Dziękuje za uwagę.
- Czy znajdzie się choć 1 (słownie: jeden)
"odważny" dziennikarz
który zapyta o to dra Laska ?
Panie Lasek
- jak widać dane z Pana raportu mówią
co innego niż Pan napisał w raporcie;
nie potwierdzają narracji MAK
- wręcz pokazują, że jest kłamstwem.
...
- Zgodzi się Pan,
że raport trzeba zacząć od nowa.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka