
Nudna teoria twierdzi , że jest to rurka konstrukcyjna silnika,
która w trakcie zderzenia silnika z ziemią
uległa
" zerwaniu"
i koniec rurki w trakcie owego zrywania ukształtowął sie tak:

zauważmy też, że po owym katastroficznym zderzeniu i rozpadzie silnika na powierzchni rurki nie ma żadnych śladów takowych zdarzeń !
??
niby jak się ta rurka zerwała? rozerwała ?

indagowany o to nabrał wody w usta
z kolei kibicujący nudnej-teorii
mgr Jaworski stwierdził że on mniej więcej wie
jak to się stało
..ale nie powie..
pomagam im przez pokazanie szkicu sytuacyjnego

to są znani na Salonie 24 specjaliści z zakresu katastrofy CFIT w Smoleńsku
asystenci profesora Artymowicza z University of Toronto
( co prawda ...po godzinach)
więc na pewno dadzą radę
jasno wyłożyć
jak się sprawa ma cała
w sprawie tego zerwania rurki silnika samolotu Tu-154M ....
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka