Najciemniej pod latarnią.
Przeciwnika najlepiej pokonać jego własna bronią.
Dowody, że narracja MAK jest kłamstwem pochodzą z Rosji.
Leżały gotowe na stole w roku 2010.
- To ja je znalazłem.
-Te dowody mógł znaleźć każdy
w szczególności polscy eksperci...
- Opinie specjalistów rosyjskich są gotowym uzasadnieniem opinii , że trajektoria końcowego odcinka lotu samolotu Tu-154M został sfałszowana przez rosyjskich też- "specjalistów" ale od fałszowania ..w celu wmówienia winy polskich pilotów.
- Wynika z nich że przedstawione w Raporcie MAK parametry próby odejścia na drugi krąg są fizycznie niemożliwe - co jednoznacznie dowodzi że zostały sfałszowane, spreparowane.
Oto cztery dowody:
Nr 1 i 2 dostarczył najlepszy ekspert rosyjski w zakresie aerodynamiki samolotu Tu-154M - Bechtir w:
1.Podręcznik Praktyczna Aerodynamika Samolotu Tu-154M


2. tegoż Autora:
Aerodynamika samolotu Tu-154M


3.
z lipca 2010!
opinia 5 ekspertów rosyjskich w sprawie manewru odejścia na drugi krąg sporządzona dla MAK
czterej to piloci, w tym dwóch to piloci-instruktorzy samolotu Tu-154M.

4.Opinia z czerwca 2010 sporządzona prze pilota rosyjskiego I klasy-Gierasimowa
ad.1
Jeśli na ścieżce schodzenia- z jakiegokolwiek powodu - ustawiono reżim pracy silników ustanowił się na poziomie "mały gaz", to przy próbie odejścia na drugi krąg, po pierwsze - dochodzenie ciągu silników do reżimu startowego zajmie 8,5...10 sekund, po drugie - podczas pierwszych 2,5 ..3 sekund łączny ciąg wszystkich trzech silników zwiększy się sumarycznie tylko o 35...40kN( max 4 Tony) To skutkuje znaczna utratą wysokości i powstaje skrajnie niebezpieczna sytuacja, jeśli decyzja o odejściu na drugi krąg została podjęta na zbyt małej wysokości. Głębokość przepadania w tej sytuacji będzie bardzo duża.

ilustracja własna
ad.2
Если бортинженер (или автомат тяги) поставит двигатели на
малый газ, то тяга двигателей уменьшится, увеличатся вертикальная
скорость и угол снижения самолета.
С увеличением режима работы двигателей до взлетного не исключа-
ется просадка самолета (40-50 м.)
Следует учитывать также, что снижение режима работы двигателей
на скорости 260 км/ч с 73 % до малого газа требует дополнительного
отклонения руля высоты на 4-5°. Это объясняется тем, что при умень-
шении режима работы двигателей возникает пикирующий момент.
Jeżeli inżynier pokładowy (lub przepustnica automatyczna) ustawi silniki na
mały gaz , wtedy ciąg silnika zmniejszy się, a prędkość pionowa wzrośnie
i zwiększy się kąt zniżania samolotu.
Wraz ze wzrostem trybu pracy silnika do startu nie jest wykluczone
zwiększenie głebokosci przepadania do 40-50 m



Należy również wziąć pod uwagę, że zniżenie reżimu pracy silników
przy prędkości 260 km/h od 73% do poziomu mały gaz wymaga dodatkowego
wychylenia steru wysokości o 4-5°. Wyjaśnia to fakt, że zniżenie reżimu pracy
silników skutkuje powstaniem momentu sił powodującego pikowanie.
ad.3



ilustracja własna
a co do głębokosci przepadania..
Przy parametrach takich jakie podano w opisie katastrofy samolotu Tu-154Mw Smoleńsku , przy prawidłowym i odpowiednio zsynchronizowanych w czasie czynnościach załogi głebokość przepadania wyniosła by
około 30m
ad.4

**
Niniejszą pracę , która jednoznacznie pokazuje że narracja MAK podana w ich Raporcie dot. rozbicia się samolotu Tu-154M 10.04.2010 w Smoleńsku jest fałszem
wykonałem w czynie społecznym za:
- Komisję Laska,
-Podkomisję Macierewicza
- Zespół ekspertów z NIAR- USA na czele z dr Olivairesem
- za eksperta Chrisa Protheroe
-za eksperta Franka Taylora
etc
etc
itd
a także pomimo wieloletniego hejtu ze strony - nieprzeliczonego stada hejterów
w tym
blogera Salon 24 You-know who-( profesora Pawła Artymowicza z University of Toronto - po godzinach udającego eksperta od katastrof lotniczych)
i jego asystenta w propagowaniu fałszywej narracji MAK- bardzo byłego fizyka teoretyka Michała Jaworskiego
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka