quwerty quwerty
79
BLOG

Dowody na to, że Raport MAK jest fałszem podał Bechtir i inni rosyjscy specjaliści.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Najciemniej pod latarnią.image

Przeciwnika najlepiej pokonać jego własna bronią.image



  Dowody, że narracja MAK jest kłamstwem pochodzą z Rosji.

Leżały gotowe na stole w roku  2010.

- To ja je znalazłem.

-Te dowody mógł znaleźć każdy

w szczególności polscy eksperci...


  - Opinie specjalistów  rosyjskich są gotowym uzasadnieniem opinii , że  trajektoria  końcowego odcinka lotu samolotu Tu-154M został sfałszowana przez rosyjskich też- "specjalistów" ale od fałszowania ..w celu wmówienia winy polskich pilotów.

- Wynika  z nich że przedstawione w Raporcie MAK parametry próby odejścia na drugi krąg są fizycznie niemożliwe - co jednoznacznie dowodzi że  zostały sfałszowane, spreparowane.

Oto  cztery  dowody:

Nr  1 i 2  dostarczył  najlepszy ekspert rosyjski w zakresie aerodynamiki  samolotu Tu-154M  - Bechtir w:


1.Podręcznik   Praktyczna Aerodynamika Samolotu Tu-154M

imageimage


2. tegoż Autora: imageAerodynamika  samolotu Tu-154M

imageimage


3.

z lipca 2010!

opinia 5 ekspertów rosyjskich w sprawie manewru odejścia na  drugi krąg sporządzona dla MAK

czterej to piloci, w tym dwóch  to  piloci-instruktorzy  samolotu Tu-154M.

image


4.Opinia z czerwca 2010 sporządzona prze pilota rosyjskiego I klasy-Gierasimowa



ad.1

 Jeśli na ścieżce schodzenia- z jakiegokolwiek powodu - ustawiono  reżim pracy silników ustanowił się na poziomie "mały gaz", to przy próbie odejścia na drugi krąg, po pierwsze - dochodzenie ciągu silników do reżimu startowego zajmie 8,5...10 sekund, po drugie - podczas pierwszych 2,5 ..3 sekund łączny ciąg wszystkich trzech silników zwiększy się sumarycznie tylko o 35...40kN( max 4 Tony) To skutkuje  znaczna utratą wysokości i powstaje skrajnie niebezpieczna sytuacja, jeśli decyzja o odejściu na drugi krąg została podjęta na zbyt  małej wysokości. Głębokość przepadania w tej sytuacji będzie bardzo duża.

image

ilustracja  własna


ad.2

Если бортинженер (или автомат тяги) поставит двигатели на
малый газ, то тяга двигателей уменьшится, увеличатся вертикальная
скорость и угол снижения самолета.
С увеличением режима работы двигателей до взлетного не исключа-
ется просадка самолета (40-50 м.)

Следует учитывать также, что снижение режима работы двигателей
на скорости 260 км/ч с 73 % до малого газа требует дополнительного
отклонения руля высоты на 4-5°. Это объясняется тем, что при умень-
шении режима работы двигателей возникает пикирующий момент.



J
eżeli inżynier pokładowy (lub przepustnica automatyczna) ustawi silniki na
mały gaz , wtedy ciąg silnika zmniejszy się, a prędkość  pionowa wzrośnie
 i  zwiększy się kąt zniżania samolotu.
Wraz ze wzrostem trybu pracy silnika do startu nie jest wykluczone
zwiększenie głebokosci przepadania do 40-50 m
imageimageimage

Należy również wziąć pod uwagę, że zniżenie reżimu pracy silników
przy prędkości 260 km/h od 73% do poziomu mały gaz wymaga dodatkowego
wychylenia steru wysokości o 4-5°. Wyjaśnia to fakt, że  zniżenie reżimu  pracy
  silników skutkuje powstaniem momentu sił powodującego  pikowanie.


ad.3

imageimageimage

ilustracja własna
a co do głębokosci przepadania..

imagePrzy parametrach  takich jakie  podano w opisie katastrofy samolotu Tu-154Mw Smoleńsku , przy prawidłowym i odpowiednio zsynchronizowanych w  czasie  czynnościach załogi głebokość przepadania wyniosła by

około 30m

ad.4

image


**

Niniejszą pracę , która jednoznacznie pokazuje że narracja MAK podana w ich Raporcie dot. rozbicia się samolotu Tu-154M 10.04.2010 w Smoleńsku jest  fałszem

wykonałem w czynie społecznym za:

- Komisję Laska,

-Podkomisję  Macierewicza

- Zespół ekspertów  z NIAR- USA na czele z dr Olivairesem

- za eksperta  Chrisa Protheroe

-za eksperta  Franka Taylora

etc

etc

itd

a także pomimo  wieloletniego hejtu ze strony - nieprzeliczonego stada  hejterów

w tym

blogera Salon 24  You-know who-( profesora Pawła Artymowicza z University of Toronto - po godzinach udającego eksperta od katastrof lotniczych)

i jego asystenta w propagowaniu fałszywej narracji MAK- bardzo  byłego fizyka teoretyka Michała Jaworskiego



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka