ferry ferry
932
BLOG

Ostateczne rozwiązanie kwestii facebooka

ferry ferry Społeczeństwo Obserwuj notkę 9

image


W tym tekście nie pozostawię suchej nitki na facebooku. Przebrała się miarka. To co FB wyczynia przechodzi już ludzkie pojęcie. Jakiś dupek zza oceanu wie lepiej ode mnie kto jest moim znajomym, kto mnie zna z reala, ile mam lat, oraz czy podałem prawdziwe dane? Wczoraj się wszystko zaczęło. I osiągnęło pinkt kulminacyjny. FB miałem zarejestrowanego na numer telefonu, którego już od paru miesięcy nie używam i pozbyłem się karty sim. Aż tu nagle, jak grom z jasnego nieba, wyskoczył komunikat "Chcemy się upewnić, że twoje konto jest prawdziwe. Zweryfikuj konto przez kod który ci wysłaliśmy smsem na numer..." Przecież gdy zakładałem to konto, to już je weryfikowałem poprzez ten numer. Po co drugi raz, po roku czasu?? Oczywiście nie znalazłem karty sim, bo zapewne gdzies ją wyrzuciłem, więc oprócz wysłania do fb prośby o odblokowanie konta i połączenie go z moim nowym numerem telefonu, postanowiłem założyć zupełnie nowe konto. Ale zaraz, przecież trzeba teraz zarejestrować kartę sim. A u nas w małej mieścinie można tego dokonać tylko w salonie u operatora, tak więc piątek wieczór i żaden sklep ani inny lokal tego niestety nie oferuje. Ale zaraz, przecież na fb kpnto można założyć też i przede wszystkim - na maila! Tak tez więc uczyniłem i założyłem nowego maila, którego poczta WP zweryfikowała bez problemu na mój aktualny numer telefonu. A dlaczego nie założę konta na aktualny numer, tylko kupuję trzeci starter? Bo aktualny numer już był połączony z innym, starym konten na fb, które trwale skasowałem, a fb mi nie pozwala na ten numer założyć nowego konta, pomimo iż powiązane z nim stare konto już nie istnieje. Absurd. Poprosiłem mamę żeby na jej telefon przysłali kod aktywujący, bo umer ma przecież już zarejestrowany. Przysłali, przepisałem go do fb i wszystko pięknie się udało. Zaprosiłem z powrotem moich znajomych, na wszelki wypadek ograniczyłem wysyłanie narazie to pięciu osób, z czego cztery przyjęły, a piąte zaproszenie jeszcze oczekiwało. Napisałem do tych osób co się stało, że to moje nowe konto, że fb mnie zablokowa l i utrudnia mi założenie kolejnego konta. Normalnie odpisali, byli zdziwieni całą sytuacją. Az tu nagle.... tak! Zgadłeś! Znowu fejsgówno dostało sraki, że "zauważyli podejrzaną aktywność na moim koncie i proszą o przesłanie zdjęcia na którym wyraźnie widać moją twarz." A co kurwa niby miałem na profilowym jak nie moją twarz??? Wyraźną, w całości, bez żadnych filtrów ani innych przeróbek. Znajomi zaakceptowali zaproszenia, odpisali na wiadomości, dodałem kilkanaście moich wyraźnych zdjęć na których widać mnie całego, potwierdziłem nowe konto smsem, a oni wyskakują, że "nie mam zdjęcia mojej twarzy"!!! No wziąć i tylko rozjebać tego całego fejsa. Co za imbecyle tam pracują??? Bo co, bo jakiś kaprawy żyd sobie uzbdurał, że tak naprawdę to nie są moi znajomi, a on lepiej ode mnie i od nich wie czy się znamy??? On lepiej ode mnie wie czy jestem prawdziwą osobą??? Co to kurwa jest??? Czego oni jeszcze ode mnie chcą?! Skany dowodu osobistego, paszportu, prawa jazdy, wyciąg z konta bankowego? Brzmi śmiesznie, ale niestety fb o takie rzeczy też czasem prosi. Tfu, nie prosi, tylko żąda. Ale po kilku godzinach i tak z powrotem ban. Bo jakiś cwel cukierberg i tak stwierdzi, że to konto nie jest prawdziwe.

image


https://www.dobreprogramy.pl/Reguly-mowy-nienawisci-oto-zasady-wedlug-ktorych-na-Facebooku-rozdaja-bany,News,81912.html


Co dla facebooka jest mową nienawiści? Wszystko co nie związane z lewicowym światopoglądem. Na fb w najlepsze działają sobie strony propagujące komunizm, zdjęcia deptanej flagi Polski, fanpage obrażające papieża Jana Pawła 2, ale portal dostaje ostrej biegunki na widok zdjęć z Marszu Niepodległości. Co więcej, nie zdziwiłbym się, gdyby tak reagował w przypadku zdjęć z symbolami np. swastyki, pozdrowienia hitlerowskiego itd. ale skoro dla facebooka (i przyklaskujących mu lewaków) polska flaga jest "faszyzmem", to czym w takim razie jest swastyka i pozdrowienie heil Hitler? 


Znalezione obrazy dla zapytania onr marsz niepodległości

To jest niezgodne ze standardami społecznościowymi i regulaminem Facebooka.





image


A to jest zgodne ze standardami i regulaminem facebooka. "Sprawdziliśmy zgłoszoną przez ciebie stronę, ale nie stwierdziliśmy aby naruszała ona nasze standarty."


Wiele osób poucza nas, że facebook to prywatna firma i może robić sobie co chce, nawet naginając przy tym polskie prawo. Czyli u mnie na prywatnej posesji mogę sobie kogoś zadźgać na śmierć, bo to mój prywatny teren i na nim obowiązuje inne prawo? Nie, zgoda na regulamin facebooka to nie jest to samo co umowa cywilno-prawna przy podpisywaniu transakcji czy zatrudnienia w pracy. Szumlewicze i Gawły krzyczą, że fb jest cool, a jak faszystom i pisowcom coś się nie podoba, to niech założą swój własy portal propagujący faszyzm, sraszyzm itd. Te same bęcwały maszerują w KOD wrzeszcząc, że w Polsce jest cenzura, brak wolności słowa i dyktatura. No więc? Jak coś jest zgodne z waszymi poglądami to jest to wolność słowa, a jak ktoś was krytykuje to wtedy jest to cenzura i totalitaryzm?


Nigdy mnie nie zablokowały serwisy (i komunikatory) fotka.pl, nasza-klasa, instagram, ask.fm, badoo, skype, gadu-gadu, tlen, icq, WhattsApp i inne. Wrzucałem te same zdjęcia, publikowałem te same treści, dodawałem tych samych znajomych. Nic, żadnej blokady, żadnych ostrzeżeń, żadnego kolejnego zweryfikowania konta po raz enty, żadnych problemów, żadnych żądań dowodu osobistego itd. Tylko jeden jedyny facebook wiecznie ma jakiś problem. Odpowiadam od razu na argumenty typu "To po co ci tam konto? Jak się nie podoba to czemu tam siedzisz?". Bo wielu moich znajomych ma tam konto i często jest to najwygodniejszy (a czasem nawet jedyny) sposób żeby się z nimi skontaktować, szczególnie mówię o ludziach przebywających za granicą. To może ja teraz wam powiem "Skoro wam się nie podoba wasz operator telefoniczny, bo gubi zasięg, bo ma słabe taryfy itd, to po co w nim jesteście? Skoro was denerwuje w ogóle telefon komórkowy to po co go używacie? Nikt was do tego nie zmusza." Nie skontaktujecie się wtedy z nikim, z żadną rodziną z żadną służbą ratunkową, lekarzem, urzędem, pracodawcą itd.


Na fb istnieje mnóstwo profili ze zdjęciem profilowym postaci z kreskówek, postaci z filmów, jakieś fotomontaże, przeróbki, memy itd. I jakoś pejsbuk ich nie blokuje.

image

Przeszedłem na WhattsAppa w telefonie. Ale co się niestety dowiedziałem, że pejsbuk przejął WhattsAppa, i to już kilka lat temu. Tak więc nigdzie już nie moża czuś się bezpiecznie, żeby to gówno nie dosięgło nas swoimi mackami.

ferry
O mnie ferry

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo