wa-lal wa-lal
243
BLOG

Chamska kultura polityczna PIS. Życzenia od hołoty

wa-lal wa-lal Społeczeństwo Obserwuj notkę 27

Trójmiasto, moje trójmiasto bo nie ważne że jestem gdynianką,  Jestem z Trójmiasta. Jestem stąd gdzie powstała SOLIDARNOŚĆ  Lecha Wałęsy, Borusewicza, Janasa czy Frasyniuka. I jak mówi ojciec nie można tamtej SOLIDARNOŚCI porównywać z tym co obecnie prezentuje pan Duda, Piotr Duda. Obecna solidarność - jak mówią starsi - to jakby wyrób czekoladopodobny ale bez cukru.Jednym słowem taka maź nic nie znacząca. Tą różnicę widać w poziomie kultury politycznej tego Związku Zawodowego. Widać bo obecna Solidarnopodobna organizacja to "spółka córka" - jak łatwo się określa uzależnione organy -  PIS. Zatem i kultura polityczna taka sama. Widzimy w jak chamski sposób określa nas, wyborców KO, PSL, SLD a może i Korwina poseł Kaczyński. Jak słyszę te określenia - na ulicy - że jego chamstwo to wypisz, wymaluj czysta komuna PZPR to nie mogę nie przyznać im racji. Nikt nigdy w mej pamięci nie określił tak ludzi, Polaków jak Kaczyński i PIS. To zresztą widać po nielicznych - na szczęście - politykach i zwolennikach PIS w Trójmieście. Wstyd się przyznać że kończyłam Liceum gdańskie to samo co jeden z polityków tej mafii PISowskiej. Mam jednak nadzieję że już niedługo a będą zasiedlać pomieszczenia w Śremie i innych miejscach odosobnienia. Obecnie za kulturę i  chamstwo jakim PIS i poseł Kaczyński nas POLAKÓW obdarzają życzę członkom i zwolennikom PIS Wszystkiego Najgorszego czym może Was obdarzyć HOŁOTA.

wa-lal
O mnie wa-lal

Spokojna, nie lubiąca kłamstw i oszustw.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo