wa-lal wa-lal
133
BLOG

Zaklinacze prawdy

wa-lal wa-lal Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

Popełniłam znowu zapoznanie się z kilkoma notkami. Uwagę szczególną zwróciłam na notkę ślązaka, blogera "Siff bis".Dlaczego na nią? Bo z treści nic nie wynikało nowego bez zapoznania się z notką pana blogera "krzysztofjaw". Dopiero po przeczytaniu komentarzy obydwu blogerów zrozumiałam sens notki blogera "Siff bis". Co mnie bardzo zdziwiło to fakt zaprzeczania w dyskusji na blogu faktom pomówienia przez J.Kaczyńskiego Ślązaków. Te dwie notki owych blogerów są świadectwem jak PiS i sam J.Kaczyński podzielili obywateli Polski. Odbudowanie porozumienia i zgody obywatelskiej może teraz już być niemożliwe. Jest to też dowodem że na odwadze, honorze oraz istnieniu L.Wałęsy inni podstępem zawłaszczają Polskę.

wa-lal
O mnie wa-lal

Spokojna, nie lubiąca kłamstw i oszustw.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo