wa-lal wa-lal
309
BLOG

Trudny przekaz, tylko dla kumatych! Od Geriatrycznego macho.

wa-lal wa-lal Społeczeństwo Obserwuj notkę 15

Nie dałam rady jeszcze poczytać notek blogera Echo24 a już mnie zaskoczyli dwaj blogerzy - Geriatryczny ( wedle@Sowińca) macho oraz sam @Sowiniec. Czym ? Swymi notkami w czasie gdy myśmy wracali do domu. Z Orłowskiej plaży. Co z owych notek zrozumiałam ? Ano jedno chociaż być może nie jestem tak "Kumata" jak zaleca bloger Echo24. Otóż ten "Geriatryk" mądrością swej notki przeskakuje  @Sowińca skokiem na szerokość Wisły pod Wawelem. Bo ostatnia notka @Echo24 mimo że skierowana do "Kumatych" coś mi dała, tyle na ile ją zrozumiałam że : cytat " "gospodarka i społeczeństwo to nie są dwa rozbieżne byty"  -  bo spryt i zaradność nie idzie w parze z porządkiem, prawem i gospodarnością. Cóż, ja tylko gospodyni domowa po liceum więc na tyle tylko"Kumata".    Jednak notka dla mnie mądrze napisana . Widać że "Geriatryczny macho" ciągle myśli, samodzielnie myśli. Tego nie można powiedzieć o @Sowiniec. Bo oto - może chciał zabłysnąć notką o "Świstak zawija sreberka" lecz  tylko udowodnił że jego notki to taki sam bałagan jak u bohatera notki @Echo24 czyli gazdy Staszeczka. A buty które załatwił gdzieś owy gazda to tematy @Sowiniec powzięte z czasopism lub dzienników TVP. Dziwne tylko że dwaj doktorzy, dwaj Krakusi a taka różnica poziomów - na korzyść "Geriatrycznego macho".                                                                                                                                                             

wa-lal
O mnie wa-lal

Spokojna, nie lubiąca kłamstw i oszustw.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo