wa-lal wa-lal
274
BLOG

Tropem blogera @Robert.Knapik

wa-lal wa-lal Społeczeństwo Obserwuj notkę 19

Ostatnio gdy opublikowałam notkę " Kobiety TVN24" odezwał się swym komentarzem bloger Robert.Knapik  Oczywiście jak to mają w zwyczaju klakierzy PIS nie na temat jednak nie omieszkał stylem PIS szkalować TVN słowem "szczujnia". Jako że mam więcej czasu - synowie na obozie w Chorwacji - porównałam TVN z TVP. Od razu muszę się przyznać że TVP oglądałam wbrew mężowi  który nawet zablokował wszelkie kanały tej kłamliwej stacji - teraz to wiem - na odbiorniku w salonie. I cóż takiego zobaczyłam ? Począwszy od prognozy pogody poprzez program informacyjny, publicystyczny po rozrywkę. Nie wiem czy ja mam pecha czy faktycznie ta TVP czyli TVPis jak niektórzy mówią jest tak zacofana czy to TVN tak mocno wyprzedził tę stację kłamstw? Jedno wiem na pewno że bloger Robert.Knapik zapewne jest oczarowany programem TVPis gdyż nie musi o niczym myśleć. Za niego myśli TVPis, Nowogrodzka i J.Kurski. Tylko koniecznie trzeba zaznaczyć JACEK KURSKI by nie skrzywdzić JAROSŁAWA KURSKIEGO - brata - ale jakże bardziej mądrzejszego od Jacka. Panie @Robert.Knapik zaprawdę powiadam panu wolę oglądać tę "szczujnię"- wedle pana - od badziewia które myśli za pana. Bo nas, ludzi myślących Trójmiasta żaden PIS czy TVPis nie musi wyręczać myśleniem. A ta "szczujnia" @Roberta.Knapik to po prostu stacja za trudna umysłowo dla niektórych. Amen !

wa-lal
O mnie wa-lal

Spokojna, nie lubiąca kłamstw i oszustw.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo