wa-lal wa-lal
164
BLOG

Rodzinne życie "tęczowe" !

wa-lal wa-lal Społeczeństwo Obserwuj notkę 7

To że w życiu trafiłam - odpukać w niemalowane drewno - na męża Ślązaka nie jedna osoba mi zazdrości. Dwie różne osobowości jakimi byliśmy połączyły się w jedność. Ja po maturze, przyszły mąż student UG i do tego z drugiego krańca polski. A jednak, chłopak jak na Ślązaka przystało poważnie do życia podchodził. I tak, kolorowo, tęczowo i szczęśliwie mija nam 15 lat małżeństwa. W tej radości z życia mam prawo stanąć pod tęczową, kolorową flagą potwierdzając me szczęśliwe tęczowe życie z dziećmi i mężem. I to ja mam być atakowana przez bandytów wspieranych przez PIS tylko za to że spotkało mnie szczęście w małżeństwie? Ludzie gdzie ten kraj, gdzie POLSKA pod rządami PIS zmierza? Czy mogę czuć się bezpiecznie na drodze, chodniku, parku ukazując swe szczęście np. pod tęczową flagą? Bo tęczowe jest me życie u boku tak udanej rodziny. Czy mam może za bandytami wspieranymi przez PIS zaprzeczać szczęściu by zadowolić wąskie grono nieudaczników społecznych z kręgu PIS?

A może już należy się przygotowywać do zmiany tych którzy będą rządzić przez następne lata. O to APELUJĘ  do Szczęśliwych Polek i Polaków myślmy kogo wybrać by podziękować za złe rządy PIS.

wa-lal
O mnie wa-lal

Spokojna, nie lubiąca kłamstw i oszustw.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo