Orant Orant
54
BLOG

Dedykacja dla Darka

Orant Orant Polityka Obserwuj notkę 1

Darku, cały ten blog założyłem z Twojego powodu - zainspirowała mnie jedna z naszych rozmów. Dziękuję Ci bardzo - z tego, że zmobilizowałem się do pisania sam skorzystałem najwięcej.

Teraz Ty będziesz mógł przeczytać, jeżeli zechcesz. Będziesz w ten sposób poniekąd uprzywilejowany: będziesz jedyną osobą, która poza mną samym, będzie wiedziała, że ja to ja. Proszę Cię abyś wziął pod uwagę, że treść wpisów jest w sporym stopniu intymna, a w całości całkowicie subiektywna - poza nikłą moją wiedzą, którą jakoś w sobie noszę, nie posługiwałem się żadną literaturą, pisałem "od siebie". Z pewnością można zakwestionować wiele z tego co napisałem - Ciebie zapraszam w szczególności do tego zbożnego dzieła.

Zachęcam Cię abyś zaczął od początku - pierwsza pozycja w spisie widocznym na pierwszej stronie. Nawet jeżeli na tym poprzestaniesz, będziesz przynajmniej wiedział o co mi chodziło. Podsumowanie, do którego z czasem ja sam dojrzałem, znajduje się na końcu spisu, czyli na początku bloga. Reszta to rachunek sumienia.

Orant
O mnie Orant

https://www.salon24.pl/u/orant/999339,test

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka