Orant Orant
18
BLOG

Modlitwa wieczorna 19-10-2018

Orant Orant Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Człowiekowi takiemu jak ja, niepoprawnie pysznemu, powodzenie często szkodzi. Zatruwa owoce dobrych chęci i dobrych czynów. Dlatego, mając dobre intencje, powinienem prosić Boga o dobre owoce swojego życia, ale owoce "na sprzedaż", czy nawet na rozdanie gratis, abym w ten sposób ja sam się tymi owocami "nie przejadał". Nadmierne oglądanie się na pożytek ze swojej pracy rodzi niebezpieczeństwa pychy, czepiającej się każdej ludzkiej satysfakcji „jak rzep psiego ogona”. Bóg będzie wiedział sam ile i kiedy udzielić mi zapłaty.
Jezu cichy i pokornego Serca uczyń serce moje według Serca Twego!

Orant
O mnie Orant

https://www.salon24.pl/u/orant/999339,test

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo