Orant Orant
30
BLOG

Modlitwa wieczorna 28-10-2018

Orant Orant Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Zadziwiająca jest ludzka słabość, moja słabość! Człowiek jest chyba większy w swoich słabościach niż w swojej wolnej woli, którą przecież nawet Bóg szanuje. Tak trudno, nawet pod wpływem Łaski, bo jak inaczej, pokonać własną wadę! Tak pokonać - Łaska, co prawda, umożliwia zwycięstwo, ale go za mnie nie zrealizuje. A ja jestem zatwardziały, moje serce jest zatwardziałe, a umysł niereformowalny i skostniały. Boże udziel mi Łaski jak pocisk kruszący, aby przełamać moją niemożność! Daj mi siłę, abym mógł się zmierzyć, i z potęgą działania Twojej Łaski, i z górą mojej niemocy. Daj mi wiarę abym nigdy nie zwątpił w Twoje Miłosierdzie!

Orant
O mnie Orant

https://www.salon24.pl/u/orant/999339,test

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo