lida-mamourian lida-mamourian
36
BLOG

כז.Muhammad z GAZA o Edukacji w Gaza , ile jest Mahometów , czy to imie fałszywe?!

lida-mamourian lida-mamourian Polityka Obserwuj notkę 0

Muhammad powiedział że w Gaza ANRWA prowadzi szkoły i wszyscy mają dostęp do wolnej edukacji  do matury?

Takie pytanie , czy jest możliwe więcej niż matury? bo na przykład potrzebne jest nauczyć się filozofię życia i dużo różnyvh innych dziedzin?

Program szkolny według tego czego przyznał jest na podstawie kultury Gaza , program i książki są napisane poprzez państwa Palestyńskie w zachodnim brzegu

Widziałam że Muhammad był blisko Khaled Ghudumi , representant Hamas w Iranie , czy oni mają razem zdjęcie ? czy ja mam z nimi zdjęcie? ile osób w zdjeciu jest? ja gdzie stoię? co to znaczy?

Ja NIE mam takiego zdjęcia ani na komurce ani na kamputerze!

czy to możliwe?!


Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka