lida-mamourian lida-mamourian
24
BLOG

כח.Powiedział że więzień jest ważniejszy od Al-Aqsa , bo człowiek ważniejszy od kamieni

lida-mamourian lida-mamourian Polityka Obserwuj notkę 0

Gdzieś w Iranie byłam , i był tam były więzień Palestyński , był znany, oczywiście ja go nie znałam ale mówię jak go traktowano.

Mówili że był z Chaledem Ghudumi (خالد قدومی), podobno był dla Chaleda ważną osobą. Nie miał ani troche brody!

Ja go polubiłam , nie wyglądał na Araba, to znaczy nie taka twarz Arabska którą nam pokazują w TV w złych i grożnych rolach!!!

Rozmawiali w zawansowany język Arabski i dlatego nie zrozumiałam  dużo szczegółów , i nie można było nagrywać bo ten wiezień nie chciał żeby jego głos był nagrywany , tego zrozumiałam i skasowałam tyle ile miałam nagrane. Ważne żeby nie czuli się pod presją i że coś im grozi, nie trzeba też przeprosić że coś jest nagrane i też nie trzeba zapytać czy możno nagrać , Szyici nie pytają o pozwolenie i robią to co chcą , Szyici też nie przepraszają ,

absolutnie nie przeprosz Szyita jak zrobiś coś złego , bo zrobisz złe wrażenie ,szczególnie jeżeli pzryznasz się do Islamu , bo dla Szyita taki człowiek jest Munafegh(منافق). Zawsze można być czarnym kaczątkiem , nie trzeba się bać różnych szczegółów, nie ch będzie tak jak jest tylko te dwa powyżej są według mnie ważne. Używanie słowo przepraszam (ببخشید) jest powszechne i nieszkodzi , nawet te żołnierze w poprzedniej notce na to nie zwrucili uwagę , ale nie przepraszaj Szyitów.

Ten Więzień pokazał jak go zawiązali w więzieniu, powiedział gdy zamknęli drzwi potrzuł że świat się nad nim zamknął . Wyrażnie powiedział że Człowiek jest Ważniejszy Od Meczetu Al Aqsa , bo rodziny cierpią , nie tylko sam więzień  , i że Meczet to kamienie , a to jest człowiek 

Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka